כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אילו עבודות ביכולתו של הנדימן לבצע בדלת שלכם?

כאן נציג את עבודות שונות בנושא תיקון דלתות פנים וחוץ שביכולתו של הנדימן לבצע עבורכם

אילו עבודות ביכולתו של הנדימן לבצע בדלת שלכם?
הנדימן צילום: depositphotos
  • תיקון דלתות לשם תקינות - ברשותכם דלת חוץ או פנים שחורקת, משתפשפת על פני הרצפה או לא נסגרת כראוי? דעו כי הנדימן יוכל לבצע מגוון של פעולות ע"מ להביא לפתרון המצב הקיים. במידה ומדובר על דלת חורקת - הוא ידאג לכוון מחדש את הצירים ולשמן אותם בשמן ייעודי.

    במידה והתקנתם ריצוף חדש והדלת משתפשפת בו, דעו כי הנדימן יוכל לבצע בה חיתוך שיתאים לגובה הרצפה החדש. גם במידה וידיות הדלת אינן מתפקדות, ההנדימן יוכל לבצע תיקון ידיות לדלת שלכם או להחליפן במקרה הצורך.


  • תיקון דלתות פנים וחוץ לשם שדרוג - צבע הדלת מתקלף?, נראות העץ בבסיס הדלת עכורה? ע"י סיוע בהנדימן דעו כי תוכלו להביא לחידוש דלת הפנים או החוץ שלכם. הנדימן יוכל לבצע שיוף והדבקה של טפטים בהתאם לבחירתכם על גוף הדלת. אם יש צורך בהחלפת ידיות לדלת - הוא יעשה זאת ואף יוכל לצבוע את אותה עבורכם.


  • התקנת דלת פנים חדשה - מעוניינים להחליף את דלתות הפנים הישנות שבביתכם? היעזרו בהנדימן שיבצע עבודה זו בצורה חלקה ומהירה, כך שתוכלו לחזור לשגרת חייכם במהירות.

 

אילו סוגי דלתות ביכולתו של הנדימן לתקן?

אם חשבתם שהנדימן יכול להביא לתיקון דלתות עץ בלבד, תופתעו לדעת שביכולתו לבצע תיקון דלתות מכל סוג כמו למשל:

 

  • תיקון דלתות חוץ מאלומיניום - דלתות אלומיניום מאפיינות דלתות חוץ של בית. במקרים בהם דלתות אלו אינן נסגרות כהלכה זה יכול להיות מסוכן מפני שהן מבססות את חומת ההגנה שלנו בבית בפני פורצים וגנבים. התקלות הנוספות שעלולות לקרות בדלתות אלומיניום הן חריקה שלה על פני הרצפה, לרוב כתוצר של צירים שזקוקים לכיוון מחדש או בעקבות שינוי בגובה הרצפה.

    דעו כי בין אם מדובר במקרה חירום (כאשר הדלת אינה נסגרת) ובין אם במקרה פחות דחוף כמו כיוון של הצירים או חיתוך של תחתית הדלת - הנדימן יוכל לבצע זאת מהירה ומקצועית וכזו שתאפשר לכם לחזור לשגרת יומכם כמה שיותר מהר.


  • תיקון דלתות פנים וחוץ מעץ - דלתות עץ מאפיינות לרוב דלתות פנים אך יש כאלו שיעשו בה שימוש גם כדלת חוץ. תקלות בדלתות עץ לרוב יאופיינו בשחיקה של ציפוי העץ או לחילופין - פגיעה ושחיקה בבסיס דלת העץ. במצבים מסויימים יוכל הנדימן לבצע שיוף וציפוי של הדלת בלקה ויהיו פעמים בהם אין מנוס מלבד שיחליף עבורכם את הדלת לאחת חדשה.


  • תיקון דלתות זכוכית - דלתות זכוכית מאפיינות דלתות משרדיות או כאלו ליציאה למרפסות. מרבית דלתות הזכוכית יחזיקו בפרופיל בלגי מאלומיניום. אחת התקלות הנפוצות בדלתות זכוכית היא זכוכית שבורה - במקרה כזה יצטרך ההנדימן להחליף את כל הדלת ולהתקין במקומה אחת חדשה.

    קיימים גם מקרים בהם פרופיל האלומיניום שעוטף את מסגרת הזכוכית מתעקם כתוצר של שימוש אגרסיבי ואז יוכל ההנדימן להחליף את מסגרת האלומיניום, נוסף על כך - יוכל לכוון את הצירים, לשמן אותם ואף להחליף את מנגנון הנעילה של דלת הזכוכית, כולל תיקון או החלפת ידיות לדלת.


תיקון דלתות ממ"ד - דלתות ממ"ד יהיו עשויות מפלדה בשילוב של גומי במזגרת שלהם, דבר שנועד לשם איטום מיטבי בעת מצבי חירום. דלתות אלו הינן כבדות מיסודן ולכן יהיה צורך בחיזוק של הצירים ושימונם באופן גבוה, כנ"ל לגבי תיקון ידיות לדלת הממ"ד, שלעתים נוטות להיחלש ולא לנעול בצורה תקינה.

עבודות תחזוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד