כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
התמונה ששברה את הרשת

הצלם החרדי זכה בתחרות בינלאומית לצילום

התמונה שזכתה בתחרות עולמית היא תיעוד של סופת טורנדו בטקסס שבארה"ב • מיקי שפיצר הוא הצלם החרדי הראשון שזכה אי פעם בתחרות היוקרתית שבה משתתפים אלפי צלמים מכל רחבי העולם • שפיצר: "מודה על הזכות להנגיש את הטבע שברא הקב''ה בעולמו"

מיקי שפיצר בצילום
מיקי שפיצר בצילום צילום: י. פרידמן

היסטוריה: הצלם החרדי מיקי שפיצר זכה בתחרות הבינלאומית היוקרתית לצילום נוף שהתקיימה בבודפשט שבהונגריה. התמונה הזוכה היא תיעוד של סופת טורנדו בטקסס שבארה"ב. בתחרות לוקחים חלק אלפי צלמי טבע מכל רחבי העולם, כאשר שפיצר הוא הצלם החרדי הראשון שזכה אי פעם בתחרות היוקרתית.

התמונה שזכתה בתחרות העולמית

מיקי שפיצר הוא צלם טבע חרדי שתיעד שלל אירועי טבע חריגים כמו סופות והרי געש מתפוצצים.

שפיצר אמר ל'בחדרי חרדים' לאחר הזכייה: "כחלק מעבודתי כצלם טבע אני זוכה להנגיש לציבור את הטבע שברא הקב"ה בעולמו. אני שמח על זכייתי בתחרות הבינלאומית שמגיעה אחרי העבודה המאומצת שלי שכוללת תיעודים בקור, ברוחות עזות, בשלג ובתנאי מזג אוויר קיצוניים".

הצלם פרסם בעבר כמה טיפים לצילום: להגיע בשעות של הזריחה או השקיעה. לחפש זווית מעניינת להתכופף ולהתקרב עם המצלמה לקרחונים (בזהירות) לחכות בסבלנות שמגיע גל ולצלם כשהקצף של הגל נסוג לתמים (מצלמות מקצועיות זה הזמן לעשות חשיפה ארוכה - של שניה) אז אם אתם מזדמנים לחוף מקסים תהיו זהירים מאד ואל תשכחו לקחת מצלמה איתכם.

הפרסום על זכיית התמונה

מיקי שפיצר צלם תחרות צילום זכייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד