כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מסר מאיים לישראל

אבו מאזן: ייתכן ובעתיד אתמוך במאבק צבאי נגד ישראל

במהלך ראיון שהעניק יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן לערוץ "אל-ערבייה" הבהיר כי "נכון להיום הוא אינו מאמץ את ההתנגדות הצבאית נגד ישראל אך בעתיד זה יכול להשתנות" • אבו מאזן העביר מסרים נוספים במהלך הראיון לערוץ וטען כי הוא יעבוד בשיתוף פעולה עם ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו

אבו מאזן: ייתכן ובעתיד אתמוך במאבק צבאי נגד ישראל
אבו מאזן צילום: Flash90

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן התראיין אתמול (רביעי) לערוץ הסעודי "אל - ערביה" והודיע כי הוא לא שולל תמיכה עתידית במאבק מזוין נגד ישראל.

אבו מאזן הבהיר במהלך הראיון כי נכון להיום הוא מתנגד למאבק צבאי נגד ישראל אך ציין כי הוא לא שולל תמיכה במהלך כזה בעתיד: "איני מאמץ את ההתנגדות הפלסטינית הצבאית אבל זה יכול להשתנות. זה יכול להיות מחר, מחרתיים או בכל זמן אחר. הכל משתנה".

המסר הזה שהעביר אבו מאזן מבהיר כי ייתכן ובעתיד ישראל תיאלץ להתמודד עם מאבק מזוין שנתמך על ידי הרשות הפלסטינית. כזכור, כיום ישראל והרשות הפלסטינית פועלות בשיתוף פעולה כמעט מלא בכדי להוריד את רף האלימות ביו"ש.

יצוין כי ראש הרשות אבו מאזן העביר במהלך הראיון מסרים רבים לממשלה החדשה שהולכת לקום, לארה"ב ולמדינות משפיעות נוספות באיזור.

בתחילת הראיון טען אבו מאזן כי אין סיכוי שהרשות הפלסטינית תתפרק או תתמוטט. לדבריו: "איש לא יכול לגרום לנו לעשות צעדים לפיזורה". הוא הוסיף כי: "נתניהו 'קיים' כבר 27 שנים. אני אעבוד עם נתניהו אבל לא אוותר על שום עקרון שלנו, מדינה פלסטינית בגבולות '67. אם הוא רוצה לדבר - אני מוכן".

אבו מאזן שב והדגיש את החשיבות של הסכמי אוסלו: "ההסכם הכי חשוב עם ישראל הוא אוסלו, אך ישראל ביטלה כל מה שכתוב בו". לדברי אבו מאזן: "ההסכמים עם ישראל קיימים, אך אנחנו יכולים לבטל אותם בכל רגע. התיאום הביטחוני עם ישראל משמעו לחימה בטרור. אנו נגד הטרור ונגד האלימות. אם ישראל תמשיך ב'פעולות שלה' - נבטל את התיאום הביטחוני".

אבו מאזן אינתפאדה מאבק בטרור הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד