כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אזרח למופת

האיש שמצא את הפעוט שנשכח: "היה זרוק בוכה"

בן 3 נשכח בגן לחינוך מיוחד בצפת ואותר על ידי עובר אורח לאחר שעה וחצי • ניסים חדד, מי שמצא את הילד, שיחזר בראיון רדיופוני: "אמרו שהוא נמצא בהסעה והוא לא היה"

האיש שמצא את הפעוט שנשכח: "היה זרוק בוכה"
אילוסטרציה צילום: unsplash

בן 3 אותר בוכה ועזוב בגן לחינוך מיוחד בצפת, זאת בזכות עובר אורח ששמע קולות בכי שבקעו מתוך הגן וסירב להתעלם. ענת דוידוב וגדעון אוקו שוחחו ברדיו 103FM עם ניסים חדד, מי שמצא את הילד, אשר שיחזר את הרגעים.

"עברתי עם הכלב שלי, יש לי כלב פיטבול. היו שם רעשים בתוך הגן, חשבתי חתולים. הוא משך אותי לשם ובסוף שמעתי ילד בוכה. ניסיתי לאתר אותו, לא מצאתי אותו, התקשרתי למשטרה, הם באו, לא מצאו אותו, אחר כך באו זק"א. הילד היה בסדר גמור, חוץ מבכי הוא היה בסדר גמור. אחר כך ראיתי אותו בתחנת משטרה אוכל סופגניות, קרמבואים וכל הדברים האלה", סיפר, והוסיף: "מה שאני הבנתי שאמרו שהוא נמצא בהסעה והוא לא היה בהסעה. שעה וחצי שעתיים הוא היה זרוק בוכה בתוך הגן, חשוך. גן לחינוך מיוחד".

באשר לרגעים בהם הבין כי נמצא ילד בגן, אמר: "בצפת כבר ב־16:30 כבר חושך מצריים. כבר התחלתי להגיד לעצמי מרוב שאלות של כוחות הביטחון אולי דמיינתי, אבל יצר העקשנות ששמעתי משהו המשכתי לעמוד שם עד שעבר אזרח, יצא ממכולת, אמרתי לו 'תעשה לי טובה אני לא יכול להיכנס לגן יש שם ילד הוא יראה את הכלב וייבהל עוד יותר'".

"היית במעמד הפגישה עם ההורים?", תהו צמד המגישים, וחדד השיב: "לא, אבל ראיתי את האמא בתחנת המשטרה היא אמרה לי 'תודה רבה'".

פעוט נשכח בן 3 שכחת ילדים צפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד