כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מה שצריך לדעת על יישור שיניים

שיניים יפות לגמרי משנות את כל הדרך בה אשר אנו מחייכים או מדברים והן מהוות חלק שהוא פשוט בלתי נפרד מן המראה החיצוני אשר  יש לנו. שיניים עקומות או בולטות, יכולות בהחלט להיות פגם גדול בכל האסתטיקה הכללית שיש לחיוך שלנו, ולהוות בנוסף גם מפגע שהוא בריאותי

מה שצריך לדעת על יישור שיניים
ישור שיניים צילום: FREEPIK

יישור שיניים היא פעולה מאוד חיונית אשר טומנת בחובה לא רק המון יתרונות אסתטיים, אלא גם הרבה מאוד יתרונות בריאותיים, ואפשר וגם ורצוי לעשות אותה, גם כאשר זה נוגע אל השיניים של הילדים כמו גם אל השיניים של המבוגרים. יש כמה שיטות של יישור שיניים, אשר משולבות יחד עם טכנולוגיות שונות ומגוונות, אשר מוצעות בשוק היום. יחד עם זאת, חשוב לזכור, בשביל לבצע את יישור השיניים, במיוחד אם מדובר על יישור שיניים לציבור המבוגר, נדרשות כמה פעולות הכנה, אשר לפעמים עשויות להיות טיפה מורכבות, בשביל להכין את הפה שלכם להיות במצב הכי אופטימלי לפני ההתחלה של תהליך יישור השיניים.

הכנה מתאימה

לפני ההתחלה של התהליך של יישור השיניים, מאוד חשוב להשלים את כל הטיפולים אשר קשורים אל בריאות ושימור כל השיניים הטבעיות. רצוי מאוד לסיים בהצלחה יחד עם זאת את כל הסתימות או את התהליכים של החלפת הסתימות אל סתימות שהן אסתטיות, לבצע את כל טיפולי השורש, השתלות של שיניים, עקירות כירוגיות של שיניים שהן מאוד בולטות, שבורות או עקומות אשר יכולות להפריע אל התהליך של הטיפול, טיפול בדלקות של החניכיים, ואם צריך, ביצוע שימור וטיפול שהוא מונע את הדלקות של החניכיים, ועוד. בגלל שהטיפול ליישור שיניים יכול להקשות על השמירה על ההיגיינה של הפה, בגלל שהמכשור לפעמים כלל לא מאפשר צחצוח קפדני של כל השיניים, חשוב מאוד לעשות שימוש לפני ההתחלה של הטיפול של יישור השיניים ובמהלכו, במשחת שיניים אשר מכילה פלואוריד, להימנע מאכילה של מאכלים מתוקים או דביקים ולהקפיד כמובן על ההיגיינה של הפה ככל האפשר.

שיטות שונות

שיניים יפות לגמרי משנות את כל הדרך בה אשר אנו מחייכים או מדברים והן מהוות חלק שהוא פשוט בלתי נפרד מן המראה החיצוני אשר  יש לנו. שיניים עקומות או בולטות, יכולות בהחלט להיות פגם גדול בכל האסתטיקה הכללית שיש לחיוך שלנו, ולהוות בנוסף גם מפגע שהוא בריאותי, אשר יכול לגרום בקלות אל דלקות חניכיים רבות, חורים, הצטברות של עששת ולבסוף כמובן,לאיבוד מלא של השן. אם פעם היינו מוגבלים לכמה שיטות של יישור שיניים בעזרת כמה עזרים מתכתיים מגושמים, ניתן לומר שהיום, עם כל התפתחות של התחום האורתודונטי ופיתוח שלל טכנולוגיות מתוחכמות וחדשניות, אפשר למצוא המון שיטות יישור שיניים למבוגרים או כאלה אשר מתאימות גם לילדים.

שימוש בגשר

שיטת יישור שיניים הזאת, היא שיטה מאוד ותיקה יחסית, אבל יחד עם זאת, היא עברה המון שיפורים במהלך כל השנים. בטיפול שכזה, בעצם מודבקים סמכים על הצד החיצוני או הפנימי של השיניים שלכם, כאשר הסמכים יכולים להיות עשויים מחומר מתכתי או מחומר שהוא שקוף והוא כמעט בלתי נראה. השיטה של היישור של השיניים הזאת, מתאימה כמובן גם למבוגרים וגם לילדים.

טיפול שיניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד