ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

קורס נדל"ן - דברים שמשקיע צריך לדעת

רוצה להשקיע בנכס מניב? מחפש קורס נדל"ן? קורס יזמות ונדל"ן של מור קורן מעניק לך את כל הידע הנדרש על מנת לפעול נכון ולהצליח בעולם הנדל"ן • בקורס נלמד איך מזהים עסקה בעלת פוטנציאל גדול להשבחה; איך להשקיע בנדל"ן ולהרוויח בעזרת הון עצמי קטן; איך עושים עסקאות "אקזיט" ועוד דברים חשובים שכל משקיע צריך לדעת.

קורס נדל"ן - דברים שמשקיע צריך לדעת
קורס נדל"ן צילום: FREEPIK

השקעה בנכס נדל"ן מניב הינה מאפיקי ההשקעה המומלצים מסיבה פשוטה: ניתן להרוויח מקנייה ואחזקה של נכס עשרות אחוזים בטווח של שנים. עובדה, כל מי שקנה נדל"ן לפני כעשור הרוויח עשרות אחוזים על ההשקעה שלו. מי שפעל נכון ולמד לעומק על מימון, יכול היה למנף את ההשקעה ולהרוויח כפול!

מה נלמד בקורס נדל"ן?

איך להשקיע נכון ולייצר הכנסה קבועה מנכס נדל"ן; ממי ניתן לקנות נכס במחיר מציאה; כמה הון עצמי צריך בשביל להשקיע; שלבי השיפוץ; התנהלות מול דיירים; דיני חוזים; עסקאות "אקזיט"; איך מוכרים נכס במחיר מקסימלי; איך להפוך ליזם נדל"ן מוביל ועוד.

למה כדאי ללמוד על השקעות בנדל"ן באמצעות קורס?

להשקיע בנדל"ן בלי ללמוד לעומק את התחום ובלי לעשות חקר שוק יעלה לך ביוקר! עובדה, לא חסרים קבלנים ויזמים (צעירים וותיקים) בעלי ניסיון של שנים, שבגלל עסקה אחת כושלת הפסידו מאות אלפי שקלים ואף מיליונים ונאלצו לפשוט את הרגל!

כדאי להפנים, עולם הנדל"ן הוא מורכב וכל עסקה מוצלחת בנויה ממכלול של גורמים. לכן חשוב לדעת איך לבדוק את שווי הנכס ואת מצבו; להעריך נכון את עלויות השיפוץ וההשבחה ולבסוף – לקבל החלטה אם שווה לך לסגור עסקה.     

קורס נדל"ן יכול לחסוך לך בעלויות השיפוץ עשרות אלפי שקלים!

לדוגמה, נניח שאתה רוצה לשפץ מקלחת. יש לך שתי אפשרויות:

א. להביא קבלן – עלות שיפוץ יסודי של מקלחת בגודל סטנדרטי  (עבודה בלבד ללא כלים סניטריים) עשויה להיות בטווח של 12,000 שקל ועד 18,000 שקל.

ב. להביא בעלי מקצוע – אתה תהיה ה"קבלן" (לא להיבהל, נלמד את זה בקורסJ). כלומר, אתה תנהל את העבודה, תביא בעלי מקצוע (חשמלאי, אינסטלטור, צבעי וכו') וכך תחסוך כ-35% מעלות השיפוץ.

בנוסף, תלמד לבדוק את בעלי המקצוע בזמן אמת. כך בזמן השיפוץ, אם העבודה לא מתבצעת כשורה, תוכל לדרוש מבעל המקצוע לתקן את הליקוי בו-במקום.

שווה לדעת, בשיפוץ דירה בגודל 100 מ"ר ניתן לחסוך עשרות אלפי שקלים, אם יודעים להתנהל באופן ישיר מול בעלי המקצוע.  

איך ניתן לחסוך עוד עשרות אלפי שקלים בעסקת נדל"ן?

שלב סגירת החוזה הוא השלב הכי חשוב. אתה צריך ללמוד איך ניתן לזהות את הגבול התחתון של הלקוח. הרבה משקיעים עושים טעויות בשלב סגירת העסקה ומפסידים את העסקה ליזם אחר. בנוסף, צריך להבין מהלכים פסיכולוגיים בניהול משא ומתן ואיך להתנהל מול המוכר.

משא ומתן טוב יכול להוזיל לך את העלות בעוד כ-8% בדירה בשווי 1,500,000 שקל. זה חיסכון של כ-120,000 שקל!

קהל היעד

הקורס מתאים למשקיעים פרטיים שרוצים להשקיע בנדל"ן על מנת לייצר הכנסה נוספת, וליזמים הרוצים ליזום פרויקטים ולרכוש ידע פרקטי בתחום.

לסיכום: קורס נדל"ן של מור קורן ילמד אותך את הדברים החשובים ביותר בתחום, החל מאיתור הזדמנויות ועד קבלת ההחלטה על רכישת נכס מניב. כך תוכל לעסוק בתחום בהצלחה ולהרוויח!

 

נדל"ן קורסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד