כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
שביבים מחתונת המוז'יניק בקרלין

הרבי שהחליף 'שטריימל' כהעתק של הקודם

בחסידות קרלין סטולין נמצאים עדיין תחת הרושם של החתונה הגדולה לבן זקוניו של הרבי שהתחתן השבוע. 'בחדרי חרדים' עם סיפורים מיוחדים מהחתונה הגדולה; ההשתתפות של ר' מיילך, השטריימל החדש ללא שפיצים. וגם: האורחים שהגיעו מחו"ל רק ליומיים

הרבי שהחליף 'שטריימל' כהעתק של הקודם
החתן המוז'יניק מהחתונה בקרלין צילום: ש.פ.ה

חסידות קרלין סטולין עדיין מרוגשת מהשמחה הגדולה בעקבות נישואי בן זקוניו של האדמו"ר, הבחור מרדכי שוחט, שהתקיימה השבוע בגני התערוכה בתל אביב. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אנקדוטה מעניינת נרשמה בחתונת קרלין, כאשר הרבי, שמסרב לחבוש שטריימל חדש מזה כמה שנים, נעתר לבקשת בני ביתו והסכים לחבוש שטריימל חדש, אך הציב דרישה יוצאת דופן.

כידוע, הרבי מדבר הרבה בדברות הקודש נגד התופעה של האופנות בשפיצים בשטריימלים כנהוג באופנה החדשה. כעת, בני ביתו ביקשו מהרבי שיחדש שטריימל חדש לכבוד חתונת בן הזקונים. הרבי נעתר לבקשה אך הורה להעתיק את השטריימל הקיים במדויק לשטריימל חדש, כדי שייראה אותו דבר כמו הקודם, בגובה ובצבע. וכך הרבי לבש שטריימל חדש אך ללא כל שינוי ממה שהיה לו עד היום. 

גם החתן עצמו חבש שטריימל ללא גינונים מיוחדים כ'ששטריימל מאכער' מהחסידות קיבל הוראות מיוחדות. 

בשמחה עצמה הייתה השתתפות שיא של חסידים בראשות גדולי ישראל ואדמו"רים, שהגיעו לשמחה. הופעה מעניינת נרשמה עם הופעתו של המשפיע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן לבית לעלוב, וכן הופעתו של האדמו"ר מבאבוב כשהחתונה מסתיימת לראשונה בשעת לילה מאוחרת. 

שמחת שבע ברכות מיוחדת נערכה ל-1200 תושבי חו"ל. הם הגיעו ביום שלישי בשעה 12:00 בצהריים במיוחד לכבוד השמחה ולאחר מכן נלקחו לקברי צדיקים ואתמול נערכה עבורם שמחת שבע ברכות מיוחדת במודיעין ומשם חזרו לביתם בחו"ל. 

ביום שני הקרוב תתקיים שמחת השבע ברכות המרכזית בשילוב הילולת המגיד ממעזריטש זיע"א, באוהל הענק שהוקם במרכז החסידות בגבעת זאב.

קרלין סטולין גני התערוכה שטריימל חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד