כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מכה לאנטישמי

הלייבור החליטו סופית: קורבין לא יוכל להתמודד

קייר סטארמר, מנהיג מפלגת הלייבור בבריטניה, אמר כי יו"ר המפלגה לשעבר לא יוכל להתמודד יותר. "אני לא רואה את הנסיבות שיכולות לאפשר לו לעמוד שוב לבחירה כחבר הלייבור", אמר מנהיג הלייבור שבשנה האחרונה ניקה את המפלגה מאנטישמיים רבים

הלייבור החליטו סופית: קורבין לא יוכל להתמודד
ג'רמי קורבין צילום: מתוך פייסבוק

מנהיג הלייבור קייר סטארמר הודיע כי ג'רמי קורבין, מי שכיהן בעבר כמנהיג הלייבור, לא יוכל להתמודד לעולם לשום תפקיד במסגרת הלייבור. "אני לא רואה את הנסיבות שיכולות לאפשר לו לעמוד שוב לבחירה כחבר הלייבור", אמר סטארמר.

ההחלטה של סטארמר שלא לאפשר לקורבין מגיעה למרות שקורבין עצמו פופולארי מאוד במחוז שלו והיכולת שלו להיבחר שוב היתה די וודאית. ייתכן וקורבין יחליט שכן להתמודד, אך כאמור לא יוכל לעשות זאת במסגרת הלייבור אלא במפלגה עצמאית.

סטארמר, על פי הסקרים כיום, עשוי לזכות בבחירות ולהפוך לראש ממשלה אחרי שנים ארוכות בהן מפלגתו יושבת באופוזיציה ואחרי הניסיון שלו להרחיק קיצוניים ממפלגתו. קורבין מבקש עדיין להתמודד לפרלמנט דרך מחוז האיסלינגטון צפון, אך לא יוכל לעשות זאת מטעם הלייבור, אחרי שגרם ליהודים רבים לעזוב את המפלגה, בגלל האנטישמיות שלו ותמיכתו בחמאס ובחיזבאללה להם קרא "אחים" ואף ביקר בקברי טרוריסטים והניח זר על קברם.

ה'גארדיאן' ציטט מקור אחד שאמר: "ג'רמי קורבין לעולם לא יחזור, הוא יהיה רעיל לסיכויים שלנו לזכות בחזרה בחלק מהמושבים שאנו צריכים כדי לזכות בניצחון". כזכור, קורבין התבקש על ידי יו"ר הלייבור קייר סטארמר להתנצל על כך שאמר שההאשמות על אנטישמיות היו מוגזמות במהלך כהונתו כמנהיג המפלגה. הוא סירב לעשות זאת והודח לצמיתות.

קורבין קייר סטארמר אנטישמיות בבריטניה מפלגת הלייבור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד