כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הפלסטינים פרסמו איומים

האבטחה על יוסי דגן - יותר משר בממשלה

לאחר שארגון הטרור 'גוב האריות' הצטרף לקריאה של "גדודי חללי אל אקצה" של הפת"ח ולארגון החמאס להתנקש בחייו של ראש מועצת שומרון יוסי דגן, החליטה המשטרה להאריך את הגדרתו כמאוים בדרגה הגבוהה ביותר - רמה 6, וכעת הוא מאובטח באופן צמוד. דגן הגיב: "אויבי ישראל יכולים לקפוץ - השומרון ימשיך להיבנות ולפרוח"

האבטחה על יוסי דגן - יותר משר בממשלה
האיום של הפלסטינים נגד יוסי דגן צילום: תקשורת פלסטינית

ארגון הטרור 'גוב האריות' הצטרף ל"גדודי חללי אל אקצה" - הזרוע הצבאית של הפתח' ולארגון הטרור חמאס, וקראו אף הם להתנקש בחייו של ראש מועצת שומרון יוסי דגן. "גוב האריות" הפיצו סרטון דרמטי של הלוויות מחבלי הארגון שחוסלו ע"י צה"ל משולבים בקטעי וידאו של ראש מועצת שומרון יוסי דגן מגן על הילדים תוך שימוש באקדחו בפיגוע הירי ליד איתמר לפני כ-3 חודשים. זאת, ככל הנראה ברקע האשמת ארגון הטרור את דגן כי ניהל קמפיין למבצע צבאי בשכם.

בעקבות כך החליטה המשטרה בהערכת מצב שקיימה להאריך את הגדרתו כמאוים בדרגה הגבוהה ביותר - דרגה 6, ולהמשיך להצמיד אליו אבטחה כבדה שכוללת אבטחה צמודה על דגן 24 שעות ביממה, אבטחה צמודה על ביתו 24 שעות ביממה, וכן סריקות של חבלנים בסביבתו מדי יום, וכמו כן נעשה שימוש במערכות הגנה נוספות ופריסת אמצעי הגנה והתרעה מרחביים מסביבו. מדובר ברמת אבטחה צמודה ושימוש באמצעים - גבוהים אף יותר משל שר בממשלה.

יוסי דגן באירוע ירי לצד תושבים: צילום עדו זהבי

ההחלטה נובעת כאמור בין השאר מסרטון שהפיץ ארגון הטרור 'גוב האריות' בו נראה סרטון של דגן כשהוא עם אקדח שלוף, מגן על ילדים ותושבים, במהלך פיגוע הירי לעבר צומת בה"ד 3 לאחר מחאת תושבי השומרון כנגד המצב הביטחוני. במהלך פיגוע הירי ליד איתמר, תועד דגן כשהוא אוחז נשק בידו, מגן בירי על ילדים מול המחבלים שירו עליהם משכם ומחפה עליהם תחת אש כדי שיזחלו אל מקום מסתור מאחורי הרכבים שחנו ליד הציר.
התיעוד עורר זעם גדול בקרב ארגוני הטרור, ובאופן נדיר גם הפתח', גם החמאס וכעת כאמור גם ארגון הטרור "גוב האריות" פרסמו קריאות להתנקש בחייו של דגן ואיומים על חייו.

האיום של הפלסטינים נגד יוסי דגן

הסרטון מצטרף לכרוז אשר הפיצה מיד לאחר מכן הזרוע הצבאית של הפת"ח, "גדודי חללי אל אקצא", ובו תמונותיו של דגן אוחז בנשק במהלך פיגוע הירי.

בכרוז שהופץ, אשר פורסם בין היתר בקבוצת התקשורת של ארגון פתח בשכם, נכתב בשפה הערבית "אלוהים בא אליהם משם לא ציפו והטיל אימה בליבם. תטעמו קצת מהפחד ואנחנו ננקום, אז זכרו היטב ותערבו את מעשינו". כמו כן נכתבה שורה בשפה העברית בה נאמר "אנחנו מחכים לך".

בהמשך לכך הוציא ארגון הטרור חמאס סרטון הסתה וכרוז הקורא אף הוא להתנקש בחייו של דגן. בכרוז מופיע דגן אוחז באקדח ומגן על הילדים בפיגוע כשרובה מכוון אליו ובפוטומונטאז' גופו מנוקב בכדורים.

מאז, כבר כ-3 חודשים, הוגדר ע"י משטרת ישראל ראש מועצת שומרון יוסי דגן כמאוים ברמה 6 - רמת האיום הגבוהה ביותר, והוא וביתו מאובטחים 24 שעות ביממה ע"י מאבטחים חמושים.

דגן הגיב להחלטת המשטרה ואמר: "אני לא מפחד מאף טרוריסט. ארגוני הטרור יכולים לקפוץ, ואנחנו נמשיך לפתח ולבנות את השומרון. שום איום של מחבלים שפלים לא ירתיע אותנו. נמשיך לדרוש יד חזקה ואפס סובלנות כלפי ארגוני הטרור ושולחיהם מהרשות הפלסטינית. טרור מנצחים בכוח ובנחישות".

פלסטינים גוב האריות גדודי אל אקצא יוסי דגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד