כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בניגוד לחוק?

"עד שהארגון יתוקן": מאסק והעובדים החלו לישון במשרדי טוויטר

תמונות שהופצו ברשת חושפות חדרי משרדים במטה טוויטר שהוסבו לחדרי שינה, ספות המשמשות כמיטות ותמונה אחת אף מציגה חדר עם מיטה, כולל ארון בגדים ונעלי בית | הרשויות בסן פרנסיסקו אישרה כי היא חוקרת הפרות אפשריות של קוד הבנייה בעקבות תלונה שהוגשה

"עד שהארגון יתוקן": מאסק והעובדים החלו לישון במשרדי טוויטר
המיטות במשרדי טוויטר צילום: מתוך טוויטר

עובד לשעבר של חברת טוויטר טוען שהבוס החדש הפך את אחד מחדרי הישיבות במטה בסן פרנסיסקו לחדר השינה שלו עם מיטה זוגית וארון בגדים. לטענת אותו עובד, מאסק ישן בחדר מהרגע שרכש את החברה בסוף אוקטובר. כזכור, בחודש שעבר הוא שלח אימייל לכל צוות הטוויטר ואמר שהם "יצטרכו להיות הארדקור" כדי להצליח.

אבל לא רק מאסק ישן במשרדים, אלא גם חלק מהעובדים. לפי תמונות שפורסמו ברשתות החברתיות, ברחבי המטה מפוזרות ספות שמשמשות גם כמיטות, ובחדר ישיבות אחר יש מיטה, שעון מעורר ותמונות. "זה נראה כמו חדרים במלון", אמר עובד אחר לשעבר של החברה. טענה נוספת היא שבמשרדים הותקנו גם מכונות כביסה. לפי דיווח ב-BBC, הרשויות בסן פרנסיסקו בודקות את התמונות כהפרה אפשרית של קוד הבנייה.

 

כאמור, בתמונות שהגיעו לידי BBC נראים סימנים רבים לכך שעובדים ישנים במשרדים. בין היתר ניתן לראות ספות המשמשות כמיטות ותמונה אחת אף מציגה חדר עם מיטה זוגית, כולל ארון בגדים ונעלי בית. בחדר ישיבות נוסף יש שעון מעורר, ותמונה מונחת מעל מיטה מאופרת. "זה נראה כמו חדר במלון", אמר אחד העובדים לשעבר.

המחלקה לביקורת מבנים בסן פרנסיסקו אישרה כי היא חוקרת הפרות אפשריות של קוד הבנייה בעקבות תלונה שהוגשה. מאסק בתגובה טען שהעיר תוקפת חברות על כך שהן מספקות מיטות ל"עובדים עייפים". בציוץ שנמחק, מאסק סיפר שהוא יעבוד ויישן במשרד "עד שהארגון יתוקן".

אילון מאסק טוויטר סן פרנסיסקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד