כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מודה ועוזב ירוחם

הארי מתנצל: "התלבושת הנאצית הייתה אחת הטעויות בחיי"

הנסיך הארי תיאר את החלטתו ללבוש מדים של נאצים במסיבה כ"אחת הטעויות הגדולות ביותר" בחייו. הארי סיפר כי הוא חש את הזעם שעורר כשהוא לבש את המדים, עם צלב קרס, ב-2005 וסיפר כי נפגש עם הרב הראשי של בריטניה לאחר מכן

הארי מתנצל: "התלבושת הנאצית הייתה אחת הטעויות בחיי"
ארמון המלוכה בלונדון צילום: Pixabay

הנסיך הארי שעזב את בית המלוכה לארה"ב בכעס גדול וטענות על גזענות, אמר בתוכנית טלוויזיה חדשה, כי "התלבושת הנאצית הייתה אחת הטעויות הגדולות בחיי", הוא הביע חרטה על הלבוש הנאצי במסיבת תחפושת ב-2005. הארי סיפר כי שוחח עם הרב יונתן סאקס ז"ל, הרב הראשי של בריטניה דאז על התנהגותו. הכותרות בעיתונים למחרת המסיבה היו "הארי הנאצי", הבריטים שנלחמו בנאצים הביעו זעם על התחפושת.

את הדברים אמר בסדרת הטלוויזיה שיוצאת בימים אלה, בה גם חשף שנפגש עם הרב הראשי דאז יונתן סאקס ז"ל כדי לדבר על התנהגותו. הארי אמר: "זו כנראה הייתה אחת הטעויות הגדולות בחיי. הרגשתי כל כך בושה אחר כך. כל מה שרציתי לעשות זה לעשות את זה נכון".

הוא הוסיף: "יכולתי פשוט להתעלם מזה וכנראה הייתי עושה את אותן הטעויות שוב ושוב בחיי. אבל למדתי מזה". הארי, שהיה אז בן 20, צולם כשהוא מחזיק משקה וסיגריה כשהוא לובש את התחפושת. באותה תקופה, בית המלוכה פרסם תגובה על הזעם הציבורי נגד התחפושת, מטעם בית המלוכה נמסר אז, "הארי מתנצל על כל עבירה או מבוכה שנגרמו".

הארי ומייגן בריטניה מדי נאצי הרב יונתן סאקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד