ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
עדיין גר עם הוריו

צעיר בן 18 עשה היסטוריה ונבחר לראש העיירה

עיירה בארקנסו בחרה בצעיר בן 18 לראש העירייה השחור הצעיר ביותר בארה"ב. ג'יילן סמית', שעדיין גר בבית הוריו, יהיה המנהיג הבא של עיירת ארל, בעלת אוכלוסייה של 1,785 בני אדם. המתמודד שהפסיד בירך אותו "היה מרוץ טוב"

צעיר בן 18 עשה היסטוריה ונבחר לראש העיירה
ג'יילן סמית' צילום: פייסבוק

לא עברה אפילו שנה מאז שג'יילן סמית' למד את כוחה של הצבעת הדור הצעיר כמנהיג ארגון סטודנטים בבית הספר התיכון שלו בארקנסו, כעת עומד הצעיר המוכשר ליישם את הניסיון שלו כראש העיר השחור הצעיר ביותר שנבחר אי פעם בארה"ב. ביום שלישי האחרון סמית', בן ה-18, ניצח בבחירות לראשות העיירה, והפך למנהיג הבא של העירייה הקטנה ארל, בעלת אוכלוסייה של 1,785 איש.

"אתה צריך להתחיל איפשהו", אמר סמית', שסיים את לימודיו בתיכון ארל בקיץ שעבר לאחר שלוש שנים כנשיא אגודת הסטודנטים, ל"וושינגטון פוסט".

קמפיין של ראש העיירה הצעיר: "העתיד מוביל את העתיד"

"לא רציתי להיות בן 30 או 40 ואז להיות ראש העיירה כשיכולתי להיות כזה עכשיו". סמית', שגר בבית עם הוריו, סיפר שאימו לא יכלה להפסיק לבכות מהתרגשות כשהגיעו התוצאות. הוא ניצח עם 235 קולות מול נמי מתיוס מפקח התברואה בעיר שקיבל 183 קולות.

מתיוס בירך את סמית' בפייסבוק: "אני מברך את ראש העירייה הנבחר ג'יילן סמית' על מרוץ שהתנהל היטב, אני מאחל לך בהצלחה". סמית' אמר שצעירי העיירה הובילו אותו לניצחון. "הם רצו לראות שינוי, בעצם ניצחתי בזכותם" אמר. סמית' סיפר כי הוא התייעץ עם כמה ראשי ערים ברחבי המדינה לפני הקמפיין שלו, והודה להם על הייעוץ. בהודעה שלו שפרסם בפייסבוק, הוא אמר כי הגיע "הזמן לבנות פרק טוב יותר" לעיר שלו.

ארה''ב בחירות בארה"ב עיירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד