כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
נבדק חשד להצתה

שריפה ענקית השתוללה בקניון במוסקבה

שריפה ענקית גרמה לקריסת גג בקניון גדול במוסקבה. כבאים נאבקו שעות עם הלהבות. החוקרים בוחנים הצתה אפשרית או תקנות בטיחות כושלות. השריפה גרמה לקריסה של חלק מהמבנה, מה שהפריע למאמצים של עובדי ההצלה

שריפה ענקית השתוללה בקניון במוסקבה
השריפה הענקית צילום: צילום מסך

אחד ממרכזי הקניות הגדולים בסמוך לבירת רוסיה עלה בלהבות ביום שישי האחרון כשהרשויות אמרו כי הם בודקים אפשרות של פיגוע הצתה.

השריפה התפשטה על פני שטח של כ-7,000 מ"ר (75,000 רגל רבוע) בקניון ענק בחימקי בפאתי מוסקבה במרחק שבעה קילומטרים מנמל התעופה שרמטייבו של הבירה.

מתיעודים שפורסמו ברשתות החברתיות נראה ביום שישי האחרון עשן שחור שעולה משריפה גדולה, אנשים נראו בורחים דרך מגרש החניה. הרשויות ברוסיה דיווחו שאדם אחד מת ושהשריפה גרמה לקריסה של חלק מהמבנה, מה שהפריע למאמצים של עובדי ההצלה.

"עקב קריסת הגג, האש התפשטה מיידית לשטח גדול", נמסר משירותי החירום של האזור. יותר מ-70 צוותי כיבוי ו-20 כבאיות היו במקום השריפה. סוכנויות הידיעות המקומיות ציטטו את שירותי החירום שאמרו כי התקרית הייתה ככל הנראה כתוצאה מ"הצתה", אך סוכנויות ידיעות ממשלתיות אמרו מאוחר יותר כי אי הקפדה על תקנות הבטיחות היא הסיבה לשריפה. הקניון החזיק רשתות מערביות רבות לפני שרבות מהן פרשו מרוסיה בעקבות פלישת מוסקבה לאוקראינה.

שריפת ענק קניון רוסיה מוסקבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד