ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
בתמיכת אבו מאזן

ח"כ עודה נועד עם מזכ"ל האו"ם ועורר מהומה: "את מי אתה מייצג, אפס"

ח"כ איימן עודה יו"ר חד"ש נועד עם מזכ"ל האו"ם ביום שישי ועורר מהומה. לדבריו: "ארדן לא מייצג אותנו, הוא נוהג כלפי האזרחים הערבים בגזענות. הוא חלק מהבעיה ולא מהפתרון". ח"כ שיקלי הגיב בזעם: "את מי אתה מייצג אפס, הצביעות שלך שוברת כל גבול. מושך משכורת ורכב"

ח"כ עודה נועד עם מזכ"ל האו"ם ועורר מהומה: "את מי אתה מייצג, אפס"
מזכ"ל האו"ם ואיימן עודה צילום: מתוך הטוויטר של עודה

מבלי לעדכן את משרד החוץ ובאישור אבו מאזן, יו"ר חד"ש, חה"כ איימן עודה, נפגש ביום שישי עם מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש בתיווך עם הרשות הפלסטינית כדי להעביר פנייה רשמית לוועדת האו"ם לזכויות אדם נגד ישראל, לטענתו ישראל לא מספקת הגנה לאזרחים הערבים במדינה ולא ממגרת את האלימות במגזר הערבי.

איימן עודה תכנן את הביקור והפגישה עם בכירי הרשות הפלסטינית ובאישורו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן מבלי לעדכן את משרד החוץ הישראלי או את שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן, מחשש שיפעלו למנוע את הפגישה, כך דווח בחדשות 12.

איימן עודה כתב בטוויטר: "ארדן לא מייצג אותנו, אנחנו נייצג את עצמנו. נפגשתי היום עם מזכ״ל האו"ם כדי לדבר על האיום המיידי שניצב בפני אזרחים ערבים וכל מי שמאמין בדמוקרטיה מצד הממשלה הבאה". ח"כ עמיחי שיקלי הגיב לעודה: "את מי אתה מייצג אפס, בקושי עברת את אחוז החסימה. הצביעות שלך שוברת כל גבול. מושך משכורת ורכב, מתלהב מהישגי הסטודנטים הערבים בטכניון ובהיי-טק אבל בכל מקום מטנף ומלכלך על המדינה שדוחפת את אותם סטודנטים להשתלב ולהצליח. אני מאחל לדור הצעיר הערבי הנהגה טובה יותר".

יוסף חדאד, ערבי ישראלי ציוני פרסם סרטון ובו תקף את איימן עודה, "אסור לעבור על זה בשתיקה, איימן עודה מוביל אותנו לאסון גדול" כתב.

מוחמד קאבייה ערבי ישראלי ציוני כתב לאיימן עודה: "מצחיק שאחד כמוך תומך ברודן שטבח בחצי מליון מהעם שלו, ובארגון טרור שרוצח ילדים ונשים כל יום בסוריה, עיראק ותימן מדבר על זכויות אדם".

אטילה שומפלבי מגיש באתר Ynet כתב: "איימן עודה, הפוליטיקאי הכושל בישראל, הפוגע בחברה הערבית מבוקר עד ליל, דורש מהאו"ם "להתערב" כי צה"ל חיסל 104 מחבלים. למי דואג עודה, מחרב הדו קיום היהודי ערבי? לכנופיות של מרצחים, לא לערבים אזרחי ישראל. האיש הזה טרגדיה של ממש עבור עמו, אחראי ישיר למצבם הגרוע של ערביי ישראל".

 

איימן עודה עמיחי שיקלי גלעד ארדן אבו מאזן או"ם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד