כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
צרות מבית

"נוח בשלום": מאמר מערכת מספיד את הקריירה הפוליטית של טראמפ

בעלת טור ברשת 'פוקס ניוז', ליז פיק, כתבה כי המועמד של טראמפ שהפסיד בג'ורג'יה כתב 'הספד פוליטי' על דונלד טראמפ, כשהפסיד מול הדמוקרטי רפאל וורנוק. הוא קרא לטראמפ "לתלות את הנעליים ולרכב אל השקיעה, בשל התבוסה המשפילה"

"נוח בשלום": מאמר מערכת מספיד את הקריירה הפוליטית של טראמפ
הנשיא דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

הקריירה הפוליטית של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בנסיגה, במיוחד לאחר שהמועמד שלו הפסיד לסנאט בג'ורג'יה. במאמר מערכת ברשת 'פוקס ניוז' שהיתה הבית של טראמפ לפני הבחירות ב-2016, כותבת ליז פיק, כי המועמד שלו, הרשל ווקר שהפסיד בג'ורג'יה "כתב את ההספד הפוליטי של דונלד טראמפ" כשהפסיד במירוץ בג'ורג'יה מול הדמוקרטים, בזמן שרפאל וורנוק הדמוקרטי, ניצח אותו.

במאמר, ליז פיק, קוראת לטראמפ לתלות את הנעליים ולרכב אל השקיעה בשל התבוסה המשפילה. "לאחר שספג את ההשפלה הנדירה של כישלון לזכות בקדנציה שנייה בחדר הסגלגל, ואחרי שמפלגתו הפסידה את הרוב בסנאט - שלוש פעמים - הגיע הזמן שדונלד טראמפ יתרחק מהפוליטיקה. זה הדבר הנכון לעשות עבור המפלגה שלו, עבור המדינה ועבור עצמו", כתבה פיק.

"אדון טראמפ לא ינצח עוד בחירות", המשיכה. "הכוח הפוליטי הבולט ביותר שלו כיום הוא היכולת שלו להמריץ את הדמוקרטים, ולגרום לא רק להצבעה היסטורית אלא למשוך עוד מצביעים לדמוקרטים".

פיק ציינה כי טראמפ היה "משב רוח רענן" כאשר התמודד לראשונה על הנשיאות ב-2016, וכי הוא הצליח בזמן שהותו בבית הלבן. "אבל הסירוב שלו להודות בתבוסה בבחירות 2020, והתוצאות הטרגיות של הסירוב הזה, סגרו את הדלת לקריירה הפוליטית שלו", טוענת פיק. "אחרי 6 בינואר, ולאחר שהתנהל בפומבי ככה במשך שנתיים, אין דרך חזרה".

דונלד טראמפ פוקס ניוז בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד