י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הקרבות בשורות הליכוד

ביטן VS מיקי זוהר: "מעדיף לקבל ביקורת מאינטיליגנט"

ח"כ ביטן התייחס בראיון שהעניק הבוקר לשלל נושאים ולא חסך ביקורת מחברו לסיעה ומהמפלגות העתידות ליטול חלק בקואליציה המסתמנת • ביטן על הדיווח כי ח"כ דיסטל לא תמונה לשרה: "הופתעתי" | האזינו

ביטן וזוהר
ביטן וזוהר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ח"כ דוד ביטן התראיין הבוקר ב'רדיו 103' והתייחס לביקורת שהטיח כלפיו חברו לסיעה, ח"כ מיקי זוהר בה טען כי הוא "חלק מסיעת ישראל כ"ץ": "אני ומיקי לא ביחסים הכי טובים בנושא הפוליטי בתוך הליכוד", אמר ביטן.

"אני לא מסכים עם מה שהוא אמר, אני מעדיף לקבל ביקורת מאנשים אינטיליגנטים. אני חושב שחברי הכנסת של הליכוד מצוינים, חברתיים ויש להם אג'נדות, הם עושים עבודה טובה. בסך הכל הם מתפקדים טוב, נאמנים ותומכים ברה"מ וזה דבר חשוב. חייבים להתעשת, אחת הבעיות המרכזיות בקואליציה כזאת היא שכולם עם אותה אג'נדה ואז תהיה תחרות פנימית של מי ייקח ממי". 

על הפגישה בינו לבין נתניהו, אמר ביטן: "נתחיל דף חדש, מקווה לטוב. אין ברירה, צריכים לעבוד יחד, הוא אמר דברים מסוימים שקיבלתי אותם, נמשיך הלאה. יגיע הזמן בו אגיד מה היה, כרגע אין טעם. אנחנו נתחיל דף חדש ונתקדם הלאה". 

ביטן תקף את המפלגות שעתידות להיות שותפות בקואליציה המסתמנת ואמר: "תהיה ממשלה, אני נעלב בשם הליכוד בדבר אחד - חקיקת בזק של דרעי זה מחויב המציאות, אך כל מה שהם דורשים לפני הקמת הממשלה, מה, הם לא מאמינים לליכוד? אם לא, שיבואו ויגידו את זה. אני לא מקבל את זה, אני חושב שזה מעליב את הליכוד".

על קרבות התיקים בליכוד אמר ביטן: "נתניהו אמר לי בשיחה שגם אמסלם ושם כ"ץ יהיו מרוצים, הוא לא אמר לי את הכיוון". 

בהמשך, התייחס חבר הכנסת מהליכוד לפיצולי התפקידים במשרדים רבים בממשלה המסתמנת, ואמר: "את הביקורת שלי אמרתי בשבועיים האחרונים, אתה יודע שאני לא מרגיש עם זה בסדר, גם רוב בוחרי הליכוד לא מרגישים עם זה בסדר. ההסכמים נחתמו, בואו ניתן צ'אנס לזה. רגב רוצה את משרד התחבורה כי הייתה במשרד, לא בגלל הפירורים".

באשר לח"כ דיסטל־אטבריאן, שלא תקבל תפקיד שר חרף נאמנותה הרבה לרה"מ המיועד, טען: "הופתעתי, אני לא יכול להסביר את זה. יש לי דברים שאני חושב אבל אני לא רוצה לפגוע באף אחד. בגדול מגיע לה להיות שרה, אם אחרים מקבלים אחרי שנה בכנסת אין סיבה שלא תקבל. אני מציע לה לא לקבל תפקיד של סגנית שר, אתה לא בא לידי ביטוי, במיוחד בשיטת הפריימריז". 

בסיום דבריו, הבהיר ביטן כי: "אני חושב שאנחנו צריכים ללכת לצבא מקצועי, צבא בשכר, כל הבעיה של הגיוס לצבא תיפתר. אם יבנו בעשר שנים את העניין, אפשר לפנות לצבא מקצועי וכל בעיות האי שוויון ייפתרו מאליהן". 

עריכה: מיכל קדוש 

חברי כנסת ליכוד משא ומתן קואליציוני דוד ביטן מיקי זוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד