כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

5 היעדים הטובים בעולם לסקי לקהל הדתי

סקי היא דרך מהנה ומרגשת לבלות עם המשפחה שלך. אבל אם אתם מחפשים אתר סקי כשר, למצוא אחד יכול להיות אתגר. להלן חמישה מאתרי הסקי הכשרים הטובים בעולם

5 היעדים הטובים בעולם לסקי לקהל הדתי
נופש סקי כשר צילום: FREEPIK

1. בעיירת הסקי אבוריאז שבצרפת

אם אתם מחפשים את חופשת הסקי הכשרה המושלמת, אחת האפשרויות הטובות ביותר היא Avoriaz בצרפת. ממוקם בלב האלפים הצרפתיים המרהיבים, אבוריאז מציע משהו לכולם, החל מגולשי סקי מתחילים ועד פריקי ספיד מתקדמים.

העיירה עצמה רשמית ללא מכוניות, כאשר כל התחבורה על ההר ובסביבתו נעשית במזחלות רתומות לסוסים או ברגל. את האוכל הכשר לחופשת סקי באבוריאז ניתן למצוא במלון l’Hotel des Dromonts .

2. במחוז שלושת העמקים Les trios vales בצרפת

באזור Les Trois Vallees בצרפת. יעד סקי ברמה הגבוהה ביותר הזה מציע מגוון רחב של מתקנים מדהימים, החל ממדרונות המתאימים לכל רמות הגולשים ועד ללודג'ים רחבי ידיים עם בריכות שחייה מחוממות. ניתן להשיג אוכל כשר וכל צרכי היהדות בבית חב"ד שבעיירה זו.

3. באזור Val d'Isère בצד המזרחי של האלפים הצרפתיים

באזור Val d'Isère בצד המזרחי של האלפים הצרפתיים, שוכן אחד מאתרי הסקי הטובים בעולם. עם נוף הררי מדהים ואוויר הרים מרענן, אתר הנופש הזה הוא באמת גן עדן לסקי. באיזור זה יש 4 מלונות שניתן להזמין בהם אוכל כשר, מבלי צורך להתריע על כך מראש, אלא רק לומר זאת בקבלה.

4. דאבוס בשוויץ

דאבוס בשוויץ הוא אחד מיעדי הסקי המובילים בעולם עבור אלה ששומרים כשרות. האתר ממוקם בגובה של 1,561 מטרים באלפים השוויצרים, דאבוס מציע נופים מדהימים ומתקני סקי וסנובורד ללא דופי. בתור התחלה, יש מספר מסלולים לבחירה המשתרעים על פני 290 ק"מ של שטח - המספקים אפשרויות לכולם, החל מגולשים מתחילים ועד מתקדמים.

המעליות בדאבוס פועלות עד השעה 23:30, כך שהאורחים יכולים לנצל את הסקי בשעות הלילה המאוחרות בימים רבים. דאבוס הוא המקום הקלאסי של אתרי הסקי!

5. בעיירה בנסקו בבולגריה

לכל מי שמחפש את חופשת הסקי המושלמת עם כל הציוד, בנסקו בבולגריה היא יעד אידיאלי. מציע חוויות סקי בלתי נשכחות לצד אפשרות לאוכל כשר בהזמנה אישית מרב המקום.

מבסיסו בהרי פירין, המבקרים יכולים ליהנות ממדרונות מרהיבים ביופיים עם כיסוי שלג מרהיב. עם שבע מעליות וכמעט 70 קילומטרים של גלישה בירידה, יש הזדמנות מספקת לגולשי סקי וסנובורד לתרגל את כישוריהם וליהנות מקצת כיף פראי.

מה לגבי ביטוח נסיעות לחו"ל לחורף אתגרי?

כאשר עושים סקי במדינות שונות, חשוב להצטייד בביטוח נסיעות. זה יעזור אם משהו קורה בזמן שאתה לא ואתה צריך לחזור הביתה לישראל. חשוב לוודא שאכן, ביטוח הנסיעות שלך מכסה פעילויות כגון סקי.

במידה ואין לך ביטוח נסיעות, זה הזמן לעשות אחד כזה, אפשר לעשות תוך כמה דקות באתרים איכותיים כדוגמת https://ishield.co.il עם התוכנית הנכונה, תוכלו ליהנות מסקי באתר סקי כשר בראש שקט בידיעה שאם יקרה משהו, אתם מכוסים.

בסופו של דבר, בין אם זה ואל ד'איזר שטוף השמש, דאבוס הציורית או בנסקו האידיאלית - כאשר מחפשים את אחד מאתרי הסקי הכשרים הטובים בעולם, היעדים הללו מציעים כשרות מהודרת ואינספור הזדמנויות של סקי כאחד. סקי שמח!

שתהיה לך עונת חורף מבורכת. זכור, בטיחות קודם כל - וודא שאתה מקבל ביטוח נסיעות לפני היציאה לכל חופשת סקי, לא משנה כמה קצרה או ארוכה. תהנה!

 

גלישת סקי חופשת סקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד