כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תופעה כלל עולמית

משבר השילוח: מחסור חמור בענף האופנה החסידית

המשבר בשילוח הימי אינו פוסח על האופנה החסידית ויצר מחסור חמור בענף • מנכ"ל 'חסידים סנטר': "הפתרון שלנו הוא שינוע אווירי" 

משבר השילוח: מחסור חמור בענף האופנה החסידית
מותג חסידי צילום: יח"צ

התופעה הכלל עולמית שהחלה עם פרוץ הקורונה בענף השילוח הימי במהלכה גרמה לעומסים כבדים בנמלים ברחבי העולם, אילצה את ציבור היבואנים להתמודד עם אתגרים לא קלים. אמנם בניגוד למגיפה שהלכה ועומעמה עם הגעת החיסונים, הולך ומתברר כי הפקקים והעיכובים בנמלים הסתומים לא עזבו אותנו, אלא ההיפך. המכולות התקועות בנמלים ממשיכות להקשות על ענפי המסחר הגלובליים ולאתגר קשות את היבואנים שנאלצים להתמודד עם איחורים ועיכובים בהגעת משלוחים ולספוג הפסדי ענק.

לא זו אף זו, עלויות השילוח זינקו משמעותית מאז והלכו והתייקרו אף יותר בעקבות משבר האנרגיה, כתוצאה מהמלחמה באירופה שאף הפכו את הנתיבים הימיים למסלולי מכשולים.

הבעיות הללו לא פסחו על ענף היבוא של עולם האופנה כולל זו החסידית, כאשר קיים בתקופה האחרונה מחסור כבד של פריטי הלבשה, בעיקר של חליפות ובעקיטשעס, במיוחד במידות המבוקשות ביותר המאפיינות את ציבור החתנים וחתני הבר מצוה.

מנכ"ל "חסידים סנטר" ר' שמעון דוד דווידוביץ המשווק בישראל את המותג החסידי הבינלאומי GB אומר, למרות כל הקשיים האובייקטיביים הרשת מצליחה להתמודד עם האתגר שהתגלגל לפתחה, ולעקוף את המכשולים והמוקשים הקיימים בשילוח הימי באמצעות הפתרון האידיאלי של שינוע אווירי, וכעת ניתן להשיג אצלנו את כל פריטי ההלבשה החסידית, חליפות, בעקיטשעס וקאפטענעס בכל המידות ובמגוון רחב של דוגמאות.

ובהתאם לכך תגברנו את צוות אנשי המכירות בחנויות GB בישראל, במטרה להעניק שירות מיטבי לציבור החתנים, המחותנים וחתני הבר מצווה הפוקד בהמוניו את הסניפים שלנו.

"השינוע האווירי כרוך בעלויות כבדות המתווספות על ההוצאות הרגילות", אומר דווידוביץ, "אך למרות זאת החלטנו לספוג ולקחת זאת על עצמנו, להתעקש ולא להיסחף לאינפלציה ולא להיגרר אחר הטרנד העולמי של עדכוני מחירים, כפי שקיים כיום במרבית ענפי המסחר בארץ".

אופנה חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד