י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

אלפים הפגינו בבית שמש: בחירות חוזרות

אלי כהן בהפגנה: "אנחנו מבקשים לחקור את מה שקרה ולעכב את פרסום התוצאות עד אשר תושלם החקירה" • צפו בתיעוד

צילום: משה הולצמן
צילום: משה הולצמן



הפגנת אלפים בבית שמש בעד קיום בחירות חוזרות: אלפי איש בהפגנת מחאה של תומכי אלי כהן בבית שמש, נגד מה שהם מכנים 'גניבת הבחירות'

בהפגנה שהתקיימה ברחבת קניון נעימי בעיר, נשאו המשתתפים שלטים שעליהם נכתב "מי שמאמין לא מזייף", 'לא מוותרים על בית שמש' ועוד.

באירוע השתתפו גם חברי כנסת מהליכוד ביתנו והעבודה.

המועמד החילוני לראשות העיר, אלי כהן, שהפסיד לראש העירייה המכהן משה אבוטבול, אמר בהפגנה כי, "לא תהיה כאן מלחמת דת', וכי אינו אלא דורש צדק, ושיתקיימו בחירות חוזרות והוגנות. "מה אנחנו בסך הכל רוצים? את האמת, אני קורא למשה אבוטבול להצטרף למאבק לבירור כשרות הבחירות. אנחנו מבקשים לחקור את מה שקרה ולעכב את פרסום התוצאות עד אשר תושלם החקירה. לא נשקוט ולא נוותר, נעשה הכל כדי שאופייה היהודי, המסורתי הציוני של בית שמש יישמר", אמר כהן.

חברת הכנסת מירי רגב, נאמה גם היא באירוע והבטיחה: "אנחנו לא מוותרים על בית שמש, לא מוותרים על הדמוקרטיה. רק תושבי בית שמש יחליטו מי יהיה ראש העיר הבא".

סגן שר הביטחון דני דנון, אמר: "ההפגנה היא לא נגד חרדים אלא בעד טוהר הבחירות ובעד בחירות הוגנות - שזה ערך חשוב ביהדות. לא ייתכן שבאמצעות רמאות, זיוף ושקר יקבעו עתיד לעשרות אלפי תושבים. ניאבק שהצדק יצא לאור, ואם צריך - יהיו בחירות חוזרות בבית שמש".

בהפגנה גם דיבר ח"כ משה מזרחי (עבודה), לשעבר ראש אגף חקירות במשטרה שאמר: "ככה לא נראות בחירות. זו ירייה נגד הדמוקרטיה וככה לא קונים ניצחון. זה מקרה מבחן ואסור להשאיר את זה פתוח".

ח"כ איציק שמולי, גם הוא מה'עבודה' הוסיף: "אנחנו ננצח ותהיינה בחירות חוזרות בבית שמש. תמשיכו במאבק, אנחנו אתכם".

בבחירות שבמחלוקת, גבר משה אבוטבול בהפרש של 956 קולות על אלי כהן. לפי טענת האחרון, זוייפו הבחירות.

כבר ביום ההצבעה עלה חשד כי נערכו זיופים במהלך הבחירות כאשר בפשיטה על שתי דירות בעיר נמצאו בידי פעילי 'כח' המזוהה עם 'שלומי אמונים', מאות תעודות זהות של תושבים השוהים בחו"ל, ואשר על פי החשד נעשה בהן שימוש בקלפיות. תיק החקירה בנושא, שנוהל עד כה במחוז ירושלים, הועבר היום ליחידת להב 433, הגוף הארצי למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן.

צילום: משה הולצמן













































בית שמש מחאה אלי כהן זיופים הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד