כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תקיפה ישראלית

צה"ל הטיל כרוזים: "חיזבאללה מביא עליכם צרות"

דיווחים בסוריה שחיל האוויר תקף הלילה מוצב של צבא סוריה בדרום המדינה, ופיזר כרוזים באזור. "חיזבאללה מביא עליכם צרות ואתם משלמים את המחיר". התקשורת הרשמית לא דיווחה על כך

תקיפה בסוריה
תקיפה בסוריה צילום: צילום מסך

גורמי אופוזיציה סוריים דיווחו היום (ראשון) כי חיל האוויר הישראלי תקף הלילה מוצב של צבא סוריה בדרום המדינה. לפי הדיווחים, מדובר במתחם שמשמש את האיראנים וחיזבאללה בתוך מפקדה של צבא סוריה. התקשורת הרשמית של משטר אסד לא דיווחה על כך. עוד דווח כי צה"ל הטיל מהאוויר כרוזים שמסבירים כביכול את הרקע לתקיפה, ומזהירים - "חיזבאללה מביא עליכם צרות", כך דווח רועי קייס ב'כאן חדשות'.

בכרוזים נכתב: "עבור מפקדי הצבא הסורי וחייליו! פעם אחר פעם אתם בוחרים בדרך הלא נכונה! המשך נוכחות חיזבאללה במוצב הצבא הסורי ושיתוף הפעולה איתו בכל דרך לא מקובלים עלינו! חיזבאללה מביא עליכם רק צרות וקושי ובגללם אתם ממשיכים לשלם את המחיר! נמשיך להכות ביד ברזל, ככל שנדרש!"

בחודש שעבר, הערוץ הסעודי אל-חדת' דיווח על תקיפה המיוחסת לישראל בסוריה שכוונה לעבר בסיסי חיל הים הסורי המשמשים גם את איראן. יעד נוסף היה מרכז איסוף מידע איראני שמטרתו לחזק את ההשפעה האיראנית לאורך החוף הסורי. עוד דיווחו המקורות כי בין ההרוגים כתוצאה מהתקיפה - שני חיילים של המשטר הסורי שפעלו בשיתוף פעולה עם איראן.

סוריה תקיפה בסוריה תקיפה ישראלית חיזבאללה כרוזים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד