כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תמיכה מרגשת

חובת קריאה: מכתב התגובה ששלחה חולת סרטן

בשבועות האחרונים התפרסמה פנייתה של אסתר (שם בדוי), פסיכולוגית לשעבר בעלת קליניקה פרטית ידועה שחלתה בסרטן.כעת, היא שולחת מבית החולים מכתב תגובה בו היא מודה על התמיכה הכלכלית והרגשית של התורמים, משתפת במצבה הנוכחי ומבקשת להתפלל הלאה. (חובה לקרוא)

חובת קריאה: מכתב התגובה ששלחה חולת סרטן
מכתב מצמרר צילום: עמותת זכרון משה

"עם ישראל היקר, אני רוצה להודות לכם על שהצלחתם לסייע לי מאוד, אני כותבת כעת מבית החולים, בזכותכם התחלתי את סדרת הטיפולים החדשה שהמליצו לי עליה. אני מקווה מאוד שהחולשה הגדולה שיש לי עכשיו תעבור מהר ויחזרו לי מעט כוחות ואוכל לבשר לכם שאני מרגישה גם יותר טוב.

לצערי המחלה נמצאת במצב שמבחינה רפואית הסיכוי לצאת ממנה הוא מועט, אבל אנחנו מאמינים בני מאמינים ולכן אני רוצה לבקש מכולם, אנא המשיכו להתפלל בשבילי למען בעלי וילדיי.

אני לא יודעת מי אתם, אבל גם מבלי לדעת, עזרתם לי בצורה מדהימה.

אחת ההתמודדויות הקשות שלי זה שאנחנו שומרים על המחלה בסוד ואף אחד לא יודע, לא אחיותיי, לא הורי, לא ילדי ולא חברותיי." היא מתארת.

לפוסט המלא ולסיוע בהול הקליקו כאן>>>

"חוץ מבעלי וצוות המחלקה לא יכולתי לדבר עם אף אחד, אבל עכשיו אני יכולה לכתוב לכם בעילום שם וזה מקל עלי מאוד.

אני לא מתחרטת על ההחלטה שלא לספר. לא רצינו שהילדים יגדלו בצל אמא חולה ולמרות שזה גובה מחיר כבד (אנחנו לא מקבלים עזרה או וויתורים מהמשפחה) אנחנו מרגישים שכך נכון היה לעשות.

אני רוצה להודות לכל מי שדאג ועזר בפועל, חוץ מהתמיכה הטכנית והכלכלית זה סייע לנו גם בפן הרגשי  ונתן לי כח להתמודד עם הניסיון הקשה של המחלה.

אמנם אין הקומץ משביע את הארי אבל זו ממש הצלת נפשות ועזרה גדולה!

אני רוצה לספר לכם שאין לאף אחד מושג (והלוואי שגם לא יהיה) על הייסורים שהמחלה גורמת, ייסורי גוף ונפש שקשה לתאר ואני מרגישה שאולי בזכותם יש לברכות שלי קצת כח.

 אני רוצה לברך אתכם שתמיד תזכו לבריאות איתנה, להיות בשמחה ולראות את הטוב בכל. בדמעות, אסתר."

לתמיכה באסתר הקליקו כאן>>>

ועד הרבנים חולה סרטן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד