כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מטופל בביתו

עדכון מבית הרב דרוקמן: "מצב קשה ויציב"

לאחר שנדבק בשישי האחרון בנגיף הקורונה, מבית זקן רבני הציונות הדתית מעדכנים באופן רשמי על מצבו של הרב - ומוסרים שהוא מטופל על ידי רופאים בביתו, ולא יצא לבית החולים | הם הכחישו את הדיווחים על החמרה במצבו: "המצב זהה מהמצב בו החל משבת בבוקר"

עדכון מבית הרב דרוקמן: "מצב קשה ויציב"
הרב חיים דרוקמן צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מצבו של הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית שנדבק בנגיף הקורונה, עדיין קשה ויציב אך לא חל שינוי משמעותי מאז שבת בבוקר - כך מעדכנים הערב (ראשון) בבית הרב, זאת לאחר דיווחים על החמרה במצבו.

הרב אומת בשישי כחולה בנגיף לאחר שלא חש בטוב, כשהוא מטופל מאז בביתו על ידי צוות רופאים שנותנים לו תרופות. הרב לא יצא לטיפול בבית חולים, כשאת שבת אף העביר בתפילות במניין. 

במהלך השבת חלה החמרה במצב הרב, אלא שבניגוד לדיווחים על החרמה היום עוד יותר - בהודעה רשמית מטעם בית הרב, לא חל שינוי. "על פי הרופאים המטפלים ברב, הרב מוגדר במצב קשה ויציב, מצב זהה שהרב נמצא בו החל משבת בבוקר", מסרו.

בבית הרב דרוקמן ביקשו להמשיך להתפלל לרפואתו: "הציבור מתבקש להרבות בתפילה לרפואת מו"ר הרב חיים מאיר בן מילכה בתוך שאר חולי עמו ישראל", כשגם חברי כנסת ונבחרי ציבור הצטרפו ברשתות החברתיות לקריאה.

הרב חיים דרוקמן מצב רפואי קורונה הרב דרוקמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד