כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"לא היה ולא נברא"

עידית סילמן מכחישה את הדיווח: "מתארת חרטוט"

ח"כ סילמן שוברת שתיקה ארוכה ומכחישה הערב בטוויטר דיווח עיתונאי שאותו היא מכנה "חרטוט". לפי אותו דיווח נתניהו הציע לסילמן לוותר על תפקיד שרה ולהסתפק בסגנית שר או ראשות וועדה בכנסת

עידית סילמן מכחישה את הדיווח: "מתארת חרטוט"
במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו ניסה לשכנע את ח"כ עידית סילמן לוותר על תפקיד שרה ולהסתפק בסגנית שר או ראשות וועדה. אבל זה לא הלך מאחר וסילמן הבהירה לו ששילמה מחיר כבד ומצפה שההבטחות כלפיה ימומשו. כך דיווחה הערב העיתונאית דפנה ליאל ב'חדשות 12'.

באופן חריג חברת הכנסת סילמן ששומרת על שתיקה מאז פרשה מהקואליציה הקודמת של נפתלי בנט והובילה לנפילת הממשלה, פרסמה הכחשה פומבית לדיווח וציינה כי הכתבת פנתה אליה לפני כן לשאול אותה באשר לפרטים ולמרות שהכחישה את כולו בחרה ליאל לפרסם בכל זאת.

סילמן כתבה הערב בחשבון הטוויטר שלה: "אלו הם חייו של נבחר ציבור, פנתה אליי הערב הכתבת דפנה ליאל עם סיפור שלא היה ולא נברא מתוך פגישתי האישית עם ראש הממשלה הנבחר. הבהרתי לה באופן חד משמעי שלא היו דברים מעולם והסיפור אותו היא מתארת הוא חרטוט. למרות הבהרותיי היא החליטה לפרסם הערב דברים שאינם נכונים כלל ועיקר".

כזכור ימים ספורים לפני חג הפסח אשתקד פרשה עידית סילמן מהקואליציה שאיבדה את הרוב בכנסת וירדה ל-60 אצבעות בלבד, לפי הדיווחים אז הובטח לה שריון ברשימת הליכוד ומינוי לשרת הבריאות בממשלה הבאה. בינתיים השריון בליכוד יצא לפועל ובאשר למינוי לשרה נצטרך להמתין עוד כמה ימים כדי לגלות.

יצוין כי אמש דיווח העיתונאי עמית סגל כי נתניהו הודיע לחברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן כי בניגוד לכל הציפיות שלא תמונה לשרה בממשלה הנוכחית. זאת, בניגוד למירי רגב, גילה גמליאל ועידית סילמן שצפויות לקבל תפקיד בממשלה.

ההפתעה גוברת על רקע העובדה שדיסטל הינה מגדולי התומכות של נתניהו בסיעה לאורך השנה וחצי האחרונות ולאור הביקורת על מיעוט הנשים בממשלה. בליכוד מעריכים כי הרקע להחלטה המפתיעה הוא מה שתואר בתקשורת כעימות אלים במהלך הקמפיין, שבעיצומו יועצי נתניהו נעלו את דיסטל במרפסת של מצודת זאב בתום ויכוח על ניהול מסע הבחירות.

עידית סילמן דפנה ליאל בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד