כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

הסיוט של מנהל האולם: שני רכבים הוצתו ביממה

רכבו של מנהל אולם אירועים ידוע במגזר החרדי הוצת בלילה • יממה קודם הוצת רכב של חתנו • לפני יום כיפור קיבל מכתב איומים עם קליע

הסיוט של מנהל האולם: שני רכבים הוצתו ביממה
רשף משנה אסף אברס, דובר כבאות והצלה ירושלים



בקבוק תבערה הושלך הלילה בשעה 2:20 אל עבר רכב פרטי ברחוב סורוצקין בירושלים, מול ישיבת 'תורה אור'. בעל הרכב הינו מנהל של אחד האולמות המוכרים במגזר החרדי בירושלים. הצתה זו מצטרפת לשני מקרים הצתה ואיומים קודמים.

"צוות כיבוי הוזעק אמש לרחוב סורוצקין", מסר דובר כבאי האש בירושלים. "במקום בער רכב פרטי. חוקר דליקות קבע כי מדובר בהצתה. הרכב שייך לבעלי אולם, ושלשום הוצת הרכב של חתנו בשכונת רמת שלמה".

עדי הראייה סיפר ל'בחדרי חרדים', כי שמע פיצוץ חזק מחוץ לביתו. "חשבתי שזו אולי תאונה או אולי גרוע יותר. הצצתי מהחלון וראיתי רכב פרטי נמלט, ולאחר מספר שניות להבות פרצו מתוך אחד הרכבים שחנה מתחת לבניין.

"ברוך ה' לא היו נפגעים, אך חלק גדול מילדי השכנים התעוררו מעוצמת הפיצוץ". לדבריו, בעל הרכב המתגורר בבניין ממול, סיפר לשכנים כי "מדובר בסיכסוך כספי עם עובדים ערבים שעבדו אצלו בעבר, ופוטרו על ידו".

ביום שני, בשעה 1:20, הוזעק צוות כיבוי אש לרחוב הרב ברים בשכונת רמת שלמה בירושלים, לאחר שבמקום בער רכב פרטי בחנייה, ונגרם לו נזק כבד בחלקו הקדמי. חוקר דליקות מסר כי מדובר בהצתה ומהזירה נאספו ראיות וממצאים המחזקים השערה זו.

בעל רכב זה הוא חתנו של מנהל אולם האירועים ותושב השכונה. לפני יום כיפור קיבל החתן מכתב איומים לביתו, אליו צורף קליע.

נפתחה חקירה בתחנת משטרת שפט בעיר. ממשטרת ירושלים נמסר, כי מסיבות חקירתיות לא ניתן לפרט את פרטי החקירה.

ההצתה ברמת שלמה • צילום: רשף משנה אסף אברס, דובר כבאות והצלה ירושלים











הצתה רכב קליע אולם אירועים ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד