כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"צעקתי לו שיברח"

כתב הפלילים גילה רימון מחוץ לדלת: "נרות השבת שמרו עלי"

כתב הפלילים שמעון איפרגן מאתר 'מאקו' מצא רימון מחוץ לביתו בסוף השבוע. לדבריו הרימון הוא רימון אימונים שהוסב לרימון רסס. "אני לא פחדתי על החיים שלי, חששתי לחיי השכנים שלי והאחיין שהיה איתי"

כתב הפלילים גילה רימון מחוץ לדלת: "נרות השבת שמרו עלי"
חבלני המשטרה והרימון צילום: באדיבות המצלם

רימון הונח מחוץ לדלת ביתו של כתב הפלילים של אתר 'מאקו' שמעון איפרגן.

אחיינו של איפרגן, שהגיע לביתו של הכתב בבאר שבע, ראה שקית ניילון, הוא קרא לדודו, וכששמעון הסתכל מקרוב זיהה שמדובר ברימון. לאחר בדיקה התברר שמדובר ברימון אימונים צה"לי, שיכול לגרום לפציעה קשה.

שמעון סיפר ל'בחדרי חרדים' על רגעי הדרמה: "אחיין שלי בא להביא לי אוכל מאמא שלי בליל שבת, אני פותח את הדלת והוא אומר לי 'שמעון יש פה שקית צהובה' על הכניסה של הבית, אני מסתכל בפנים ואני רואה רימון, צעקתי עליו שיעוף, הוא מהבהלה רץ למעלית וירד למטה, התקשרתי למשטרה ובאו לפה חבלן משטרתי וקציני מודיעין ובלשים, הם לקחו טביעות אצבע, הם אמרו שזה רימון אימונים שהוסב לרימון רסס, ואם מישהו היה נוגע בזה זה היה מתפוצץ".

איפרגן מספר עוד ל'בחדרי חרדים': "אני גר בבניין עם המון שכנים, זה לא נעים, אני לא פוחד, אבל זה תחושה לא נעימה, אני לא פוחד על עצמי, פחדתי יותר על השכנים, על הכלבה שלי ועל האחיין שלי, התנצלתי בפני השכנים, זה לא איזה עבריינים כבדים, מדובר בפרחחי רחוב שאין להם כבוד, שרוצחים נשים ועיתונאים, אין ערך לחיי עיתונאים בישראל, היו רציחות של עיתונאים ויהיו עוד, נתתי למשטרה כיוונים מי זה ששם את הרימון, אני מקווה שהם יעצרו אותם, אני מאמין בבורא עולם, ואני צריך לברך על הרע כמו על הטוב, אני מדליק נרות שבת, ואני מאמין שהנרות שמרו עלי".

לדבריו, הוא מקווה שהמשטרה תטפל בזה ברצינות ותעצור את העבריינים שיכולים לרצוח עיתונאים, כדי למנוע את האסון הבא חלילה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ומסרה: "אנו פונים לציבור לדווח מיד למוקד 100 על כל חפץ חשוד המעורר חשד ולהשאיר את הטיפול בידי המשטרה".

איפרגן רימון רסס באר שבע נרות שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד