כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"סומך על נתניהו"

ח"כ קרעי: "מעריך שאשב סביב שולחן הממשלה ואקבל תפקיד"

ח"כ דר' שלמה קרעי תוקף בראיון ל'בחדרי חרדים' את היועמ"שית גלי בהרב-מאירה וקורא לה להתפטר. הוא קורא להפריט את התאגיד. תומך בריבונות ובהסדרה של ההתיישבות הצעירה. מאמין שיישב סביב שולחן הממשלה ויקבל תפקיד משמעותי. "רוצה לקדם סדר יום כלכלי חברתי"

ח"כ קרעי: "מעריך שאשב סביב שולחן הממשלה ואקבל תפקיד"
שלמה קרעי צילום: דוברות הכנסת

ח"כ ד"ר שלמה קרעי מהליכוד, קורא ליועמ"שית להתפטר, בראיון ל'בחדרי חרדים' הוא אומר, "אני קורא לה עכשיו, וקראתי לה בעבר להגיש מכתב התפטרות. אני חושב שהיא לא ראויה לתפקיד, גרוניס יושב ראש ועדת האיתור אמר את זה. מינה אותה אדם שכל מטרתו היא להכניס אצבע בעין לנתניהו, הוא מכר את הערכים שלו ואת האידיאולוגיה שלו. אין לי שום ספק שההחלטות שלה פוליטיות, היא אישרה ללפיד לחתום על הסכם כניעה מול חיזבאללה, לא אמרה כלום על מינויים פוליטיים או החלטות מרחיקות לכת. הביטוי "מניעה משפטית" יצא מהלקסיקון בשנה וחצי האחרונות".

עוד אמר: "מה שחשוב באמת זה להגדיר את תפקידו של היועץ המשפטי לממשלה, תפקידו לייעץ לממשלה, לסייע לממשלה, לא לסכל מדיניות, שלא יהיה רועץ לממשלה".

לגבי הפרסומים כי הממשלה החדשה תפעל לסגירת תאגיד השידור הציבורי אומר ח"כ קרעי: "בעידן של אינטרנט חופשי וערוצים בלי סוף, הצרכן הישראלי יכול לבחור בעצמו את התוכן. כשאתה מתקצב ערוץ אחד בכמעט מיליארד שקל אתה חוסם ערוצים אחרים שאין להם תקציב כזה. אנחנו בעד שוק חופשי ותחרות הוגנת, שכל השחקנים יהיו שווים. אפשר לעשות שידור ציבורי כמו בארה"ב, שם השידור הציבורי הוא במימון אזרחים. מי שטוב יוכל להתחרות על ליבו של הצרכן באופן שווה, המדינה לא צריכה לממן שידור ציבורי. אם רוצים לממן תוכניות מקור איכותיות, אפשר להקים קרן מיוחדת לכך שתפעל לתחרות בין כל השחקנים - קנאת סופרים תרבה חכמה".

בשנה וחצי האחרונות הקואליציה לא הצליחה כמעט להעביר חוקים, כי ללא תמיכת חברי הכנסת הערבים לא היה לה רוב. הפעם לממשלה שתקום יש רוב והיא לא צריכה את האופוזיציה. האופוזיציה צריכה את הקואליציה לקידום נושאים. כך לדברי קרעי.

לגבי שיתוף פעולה עם האופוזיציה לקידום חוקים מסוימים, אומר ח"כ קרעי, "צריך לזכור שהאופוזיציה רק רוצה להטריד ולהטריל ולהסית, הם ממרידים רשויות וגורמי שלטון, וכל מטרתם היא ליצור כאוס שלטוני. אנחנו נקדם חוקים טובים, אנחנו בעד הסדרת ההתיישבות הצעירה, בעד ריבונות ביהודה ושומרון, אבל נעשה את זה באחריות ובזמן המתאים. האופוזיציה העתידית טובה רק בדבר אחד - סרטונים וסלפי במליאה. גם כקואליציה הם מנעו העברת חוקים טובים, ובוודאי ימשיכו באותה הדרך גם כאופוזיציה. הם תמיד היו נגדנו באופן לא ענייני".

לגבי ירושת האופוזיציה הנכנסת אמר: "הם מביאים לנו כלכלה מרוסקת, אינפלציה גבוהה, הם פגעו במדיניות החוץ, לפיד חזר לעמדת המקלדת וכל מה שהוא יודע זה לשקר ולהסית. אם תהיה מפלגה מהאופוזיציה שתקדם דברים טובים בצורה עניינית, אנחנו נהיה שם לתמוך".

בהתייחס לתפקיד בממשלה אומר ח"כ קרעי: "אני מעריך שאשב סביב שולחן הממשלה, אני מאמין שראש הממשלה המיועד יתן לי תפקיד מתאים למידותיי בעז"ה. נבחרתי לכנסת עם דגל חברתי כלכלי, כדי להוביל מאבק בקרטל הבנקאי שהרוויח ב-9 חודשים האחרונים קרוב ל- 20 מיליארד שקל. כל ריבית שבנק ישראל מעלה, אנחנו משלמים עליה בריבית דריבית כי אין תחרות. בעזרת השם יהיו לי את הכלים להוביל כלכלה חופשית".

לשאלה אם הוא לא יקבל תפקיד האם יתמרמר, אומר ח"כ קרעי: "באתי לשרת את אזרחי ישראל, 3 וחצי שנים אני בכנסת, בלי תפקיד משמעותי לא בקואליציה ולא באופוזיציה, והצלחתי תודה לקל לעשות את המיטב ולקחת חלק משמעותי בהפלת ממשלת ההונאה הזו. בעז"ה אמשיך לעשות טוב למען אזרחי ישראל בכל תפקיד שבו אהיה. ראש הממשלה המיועד נתניהו קיבל את המנדט והוא יקים כאן את הממשלה הטובה ביותר שהיתה כאן אי פעם. אני בטוח שישים אותי במקום טוב, שבו אוכל לפעול ולקדם את סדר היום שהבטחנו לציבור, ולהשתמש בכלים שיש לי כרואה חשבון וכדוקטור לחקר ביצועים. אני סומך עליו".

שלמה קרעי בנימין נתניהו אופוזיציה קואליציה תאגיד השידור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד