ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

חדש בויז'ניץ: שבירת צלחות - רק בשלישי בלילה

האדמו"ר מויז'ניץ ישוב מחר ממסעו לארה"ב • תקנה חדשה בחצר: חלאק'ה ו'שבירת צלחת' לרגל אירוסין - רק בימי שלישי בערב

האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: משה גולדשטיין
האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: משה גולדשטיין



האדמו"ר מויז'ניץ ישוב מחר (ה') לארץ-הקודש, לאחר כשלושה שבועות בארה"ב, שם שהה לרגל שמחת נישואי נכדיו ודינרים לטובת מוסדות החסידות.

לקראת שובו לארץ, רועננו נהלים והותקנה תקנה חדשה בחצר החסידית, במסגרת קבלת קהל: בשל השמחות הרבות, החל מהשבוע הבא יקבל האדמו"ר את קהל חסידיו במעמדי חלאק'ה ו'שבירת צלחת' לרגל אירוסין, רק בימי שלישי בערב, ולא בשעות אחרות של קבלת הקהל.

לפי ההסדר החדש, ביום שלישי בערב - בין 19:30 ל-20:30 - יקדיש האדמו"ר את זמנו לגזיזת מחלפות ראשם של ילדי החסידות. מהשעה 20:30 ועד 21:30 יתקיימו טקסי 'שבירת צלחת' על-ידי מחותנים בחדרו של האדמו"ר.

במהלך ביקורו של האדמו"ר בארה"ב, נערכו שבתות במונסי ובשיכון סקווירא, בהשתתפות אלפי חסידים. כמו כן נערכו דינרים מיוחדים וחלוקת 'מטבעות של אש' לסגולה, מידיו של האדמו"ר.

במהלך מסעו הגיע האדמו"ר לביקור בבתי אדמו"רים ורבנים. בביקור שערך אצל האדמו"ר הישיש מסקולען בשכונת בורו-פארק פצחו שני האדמו"רים בשיר 'בה' בטחתי'.

אמש הגיע לביקור באכסניית האדמו"ר בבורו פארק גיסו האדמו"ר מסאטמר, הבוקר יתפלל האדמו"ר תפילת שחרית בבית המדרש של החסידות ולאחר מכן ימריא בחזרה לישראל.
ויז'ניץ אדמו''ר חסידים חלאק'ה אירוסין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד