כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
שמרה על קור רוח

עם נשק: חרדית בת 14 גילתה פורץ מתחת למיטה

חרדית בת 14 מפורטלנד נדהמה לגלות גבר אלמוני ישן מתחת לשולחן במרתף אצלה בבית. "כשנכנסתי לחדר המשחקים במרתף, שמתי לב שהוא מאוד מבולגן, מבולגן יותר מהרגיל", היא סיפרה

עם נשק: חרדית בת 14 גילתה פורץ מתחת למיטה
אילוסטרציה צילום: pixabay

ביום חמישי האחרון גילתה ליילי ביאלו בת ה-14 גבר זר ישן מתחת לשולחן אצלה בבית כשהיא לבדה בבית. הילדה היא תלמידת בית הספר המקוון של שלוחי חב"ד שבו היא לומדת מביתה בפורטלנד, אורגון ארה"ב. בסביבות השעה 14:00, בזמן שלקחה הפסקה מכיתת בית הספר שלה, היא ירדה למרתף הבית וגילתה שם גבר ישן. ליילי היא בתם של הרב דב וחני ביאלו, מנהלי בית חב"ד דרום מזרח פורטלנד.

ליילי הייתה צריכה להביא משהו ממרתף ביתה. "אבא שלי היה באזור ואמא שלי יצאה לאסוף את האחים שלי. זה הייתי רק אני בבית", ספרה לאתר COLlive. "כשנכנסתי לחדר המשחקים במרתף, שמתי לב שהוא מאוד מבולגן, מבולגן יותר מהרגיל", היא סיפרה "דלתות הארונות היו פתוחות, הבגדים היו על הרצפה ודברים היו בכל מקום".

כשהיא הסתכלה מקרוב, היא הבחינה שיש גבר ישן מתחת לשולחן. "בהתחלה חשבתי שאולי אבא שלי הזמין מישהו לבוא, אבל זה לא הגיוני שהוא יישן מתחת לשולחן" היא אמרה. "מיד הסתובבתי, רצתי למעלה ויצאתי מהבית שלי והתקשרתי להורים שלי".

הרב וגברת ביאלו התקשרו מיד למשטרת פורטלנד. השוטרים הגיעו במהירות עם כלבים ונכנסו לבית מכל עבר. כמה דקות לאחר מכן, הפורץ נתפס ונלקח למעצר.

הוריה והשוטרים שיבחו את ליילי על כך ששמרה על קור רוח ועל תגובתה. בזכותה איש לא נפגע, אמרו. לאחר המעצר מצאו השוטרים במרתף כלי נשק וכן רבים מחפציו של הפולש. למרות שזו הייתה חוויה מפחידה עבורה, ליילי אמרה שהיא יצאה מזה בשלום בזכות הצדקה שנתנה שעה לפני שמצאה את הפולש.

פורטלנד חב"ד משטרה פולש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד