כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
פשע שנאה

ראש חזיר הושלך על גג מסגד: המשטרה חוקרת

משטרת בריטניה חוקרת פשע שנאה שבו ראש חזיר הושלך על גג מסגד במרכז קהילתי בסטוקפורט. תושבים רבים במנצ'סטר רבתי הביעו את תמיכתם במוסלמים, עשרות הגיבו ברשתות החברתיות ואמרו שהם 'נגעלים' ממה שקרה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Sliman Khader/Flash90

מתפללים במסגד בסטוקפורט נותרו מבועתים לאחר שגילו תגלית עגומה ביום שישי בלילה (9 בדצמבר). הם עזבו את הבניין בסביבות השעה 21:15, והבחינו בראש חזיר על הגג. הראש הוצב על חלק נמוך ושטוח של גג הבניין, כלומר ניתן היה לראות אותו בקלות. מוחמד טייאב מוחיודין, אחד ממנהלי המקום, אמר לתקשורת המקומית, שבאי המקום, חלקם ילדים וחלקם קשישים, נותרו "מבועתים" והרגישו כאילו "זה כוון אליהם".

משטרת מנצ'סטר אישרה שקיבלה דיווח על פשע שנאה ביום שישי בלילה. לדבריהם, חקירת האירוע מתנהלת כעת. דובר המשטרה אמר: "בסביבות השעה 21:15 ביום שישי ה-9 בדצמבר, קיבלנו דיווח על פשע שנאה מחוץ למקום פולחן בסטוקפורט, החקירה בעיצומה.

תושבים רבים במנצ'סטר הביעו את תמיכתם לאלו שנפגעו רגשית מהאירוע. עשרות מהם הגיבו אתמול לפוסט בפייסבוק של העיתון "מנצ'סטר איבנינג ניוז" ואמרו שהם 'נגעלים' ממה שקרה.

מוחמד טייב מוחיודין, מנהל המקום אמר: "בדת שלנו, אסור לאכול בשר חזיר או לטפל בו בשום צורה, אז מישהו עשה את זה במיוחד מהסיבה הזו. יש לנו הרבה קשישים והרבה ילדים שבאים למקום, וברור שהם קצת מבועתים שמישהו מכוון נגדם, וחוששים שבעתיד מישהו יכול ללכת רחוק יותר או לעשות צעד לא נכון, דיברנו עם המשטרה וסיפרנו להם. נאמר לנו שזה נחקר כפשע שנאה". הוא אמר כי המרכז האיסלאמי, המשרת את התושבים האיסלאמיים של האזור כבר למעלה מעשור, מעולם לא נתקל בבעיות מלבד שתי פריצות בשנה האחרונה שבהן נגנבו טלוויזיה ותיבת תרומות.

מסגד ראש חזיר פשע שנאה משטרת בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד