כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

דרעי וישי: "נשמור על האחדות בתנועה"

יו"ר ש"ס אריה דרעי נפגש בחדר הסיעה בכנסת, לפגישת פיוס עם ח"כ אלי ישי • בצאתם מהפגישה הבטיחו השניים כי יקדישו מאמצים לשמור על האחדות בתנועה • הפגישה יצאה לפועל - לאחר דחיות רבות - ביוזמת ח"כ אריאל אטיאס • ישי סיפר: "הופתעתי מהתמיכה והחום שקיבלתי מהציבור"

צילום: בחדרי חרדים
צילום: בחדרי חרדים

לקראת פיוס?: פגישה בין יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי לח"כ אלי ישי

לאחר קולות מחאה בקרב אנשי ישי על הייחס המבזה ממנו זכה מיו"ר המפלגה אריה דרעי, נפגשו השניים לפגישה בחדר הסיעה בכנסת.

עם סיום הפגישה אמרו השניים: "נעשה הכל כדי לשמור על השלום והאחדות במפלגה".

ח"כ ישי סיפר כי, "הייתה פגישה טובה, נפגשנו וסיכמנו שנפגש גם בהמשך, נעשה הכל על מנת לפעול במשותף כדי לשמור על התנועה".

ישי הוסיף: "אמרתי עוד לפני שנכנסתי לפגישה, יש להפריד בין אלי ישי הפרטי - שאני מתעלה מעל כל קושי ואגו - לבין אלי ישי הציבורי, אלי ישי של עם ישראל ושל מרן, שיעשה הכל בעוצמה ובחוזקה למען עם ישראל".

"נפגשתי עם אזרחים רבים", סיפר, "הופתעתי באמת מהתמיכה והחום האדיר, אני אומר לכולם שאני ב"ה חזק ונמשיך למען עם ישראל".

ישי נשאל אם זה יחזיק מעמד והוא ענה: "אני בטוח שכן".

כפי שכבר דווח ב'בחדרי חרדים', אדריכל הפיוס ומי שממציא פתרונות יצירתיים כדי לשמור על שלום-בית בתנועה, הוא ח"כ אריאל אטיאס, ששיתוף הפעולה בינו לבין דרעי הוא אחד מהטובים שידעה מפלגה אי-פעם.

מיד לאחר תום 'השבעה' אחר הגר"ע יוסף זצ"ל, הציע אטיאס לכנס את חברי הסיעה למפגש מיוחד בבית שברחוב הקבלן 45, שם העלה כל ח"כ זכרונות מעברו עם הגר"ע. המפגש, לצידו של נר הזכרון וכסאו המיותם של הרב, פעל בהחלט את פעולתו וגיבש את התנועה.

אלא שאל הגיבוש הזה לא הגיע אלי ישי. מטעמים טכניים, חזר והדגיש, אך קשה היה להשתחרר מהרושם כי משהו יותר מחורק ביחסים בינו לבין דרעי. אנשיו הפזורים בשטח אף לא טרחו להסתיר זאת.

בשיחה עם חברי כנסת הנחשבים כמזוהים, כביכול, עם ח"כ ישי, הם הדגישו, שלא לציטוט, כי אינם מעונינים חלילה בפירוק התנועה, וכי כל רצונם הוא שיישמר כבודו של אלי ישי.

וזה בדיוק מה שמנסה לעשות דרעי בימים אלו. מתחילת השבוע הוא מנסה, באמצעות יו"ר הסיעה אריאל אטיאס, לקבוע פגישה עם ישי. עד כה הפגישה לא יצאה לפועל. הסיבות? אולי לו"ז עמוס של ישי; אולי נימוקים אחרים הכוללים התלבטות האם להגיע או מבוכה.

















אלי ישי אריה דרעי ש''ס גר''ע יוסף כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד