י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

גדעון סער: "הזיופים בבית שמש היו מזעריים"

שר הפנים גדעון סער, אינו בטוח שהזיופים השפיעו על תוצאות הבחירות בבית שמש • "בסופו של דבר בית המשפט יכריע"

גדעון סער. צילום: פלאש90
גדעון סער. צילום: פלאש90

האם יהיו בחירות חוזרות בבית שמש? לא אם זה תלוי בשר הפנים גדעון סער.

שר הפנים, גדעון סער, העריך בתכנית "חמש בערב" בגלי צה"ל, כי אם היה זיוף קולות בבחירות לראשות עיריית בית-שמש, הוא היה מזערי, ולא השפיע על התוצאה הסופית.

"אני לא משוכנע, בלשון המעטה", אמר, "על פי מה שאני יודע היום, בהתחשב בפגיעה המסוימת שהיתה בטוהר הבחירות, לא היה בפגיעה במשהו המתקרב לפער בין שני המועמדים על ראשות הרשות".

לדברי סער בסופו של דבר מי שיכריע בסוגיה הוא בתי המשפט: "לאחר שהתמונה תתבהר, מי שבסופו של דבר יידרש להחליט בעתירות, אם יהיו, זה בית המשפט ולא גורמים פוליטיים. אני חושב שטוב שכך".

ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול בירך על דבריו של שר הפנים, ואמר כי הוא שמח לראות כי גם במערכת הפוליטית יש אנשים הוגנים שמתעלים מעל כל שיקול פוליטי, ודואגים לשמור על האינטרס הציבורי של תושבי בית שמש.

ראש העיר משה אבוטבול שב ואמר: "אם אכן ימצא כי בקלפי אחת או שנים נעשו דברים שלא כחוק, אהיה הראשון שיפנה לועדת הבחירות בבקשה לערוך בחירות חוזרות באותן קלפיות, בכדי שתהיה אמירה ברורה וחד משמעית שבית שמש לא תיתן לעברייני בחירות להשפיע על תוצאות הבחירות".

בשולי הדברים ביקש ראש העיר להבהיר כי כואב לו לראות שגורמים פוליטיים בתוך העיר, שמתקשים לקבל את תוצאת הבחירות בשל בחירתו ברוב קולות לראשות העיר, פוגעים באמינותה של ועדת הבחירות בבית שמש בה היו חברים נציגים מכל המפלגות, ועד שנודעו התוצאות הסופיות לא נשמע ולא ציוץ אחד על טיב עבודת חברי הועדה. "אני מבין לליבם של אלו שהפסידו, אבל אסור שזה יהיה על חשבון שמם הטוב של חברי ועדת הבחירות שעשתה עבודת קודש, וראויים חבריה להערכה רבה על מסירותם לשמור על טוהר הבחירות ועל רצון הבוחר", אמר ראש העיר.
גדעון סער בית שמש זיופים משה אבוטבול משרד הפנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד