י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

קורס השקעות בשוק ההון

השקעה במניות בשוק ההון היא אחד התחומים החמים אשר בשנים האחרונות צבר תאוצה והפך להיות פופולרי בציבור בישראל ובעולם. לא בכדי הגיעה התשואה במניות ובמדדים מובילים בעשור האחרון למאות אחוזים! רוב האנשים שרוצים להשקיע נכון ולהרוויח לאורך זמן לומדים על אפשרויות ההשקעה באמצעות קורס השקעות בשוק ההון. מור קורן, מרצה בשוק ההון, ממליץ לכל אחד ללמוד איך להשקיע סכום של 10,000$ בשוק ההון ולהפוך אותו לסכום של 1,000,000 שקל!

קורס השקעות בשוק ההון
השקעה בשוק ההון צילום: FREEPIK

למידה נכונה על שוק ההון, יכולה להיות קרש הקפיצה שלך לעצמאות כלכלית.

רוב האנשים שמעוניינים להשקיע במניות אינם יודעים מאיפה להתחיל, איפה כדאי לפתוח תיק השקעות ובמה הכי כדאי להשקיע. חלק גדול מהמשקיעים קונים ניירות ערך על פי המלצה מחבר או, גרוע מכך, על פי ניתוח טכני בלבד! התעורר! שכר הלימוד בבורסה יקר! זה רק עניין של זמן עד שתתחיל להפסיד כסף! השקעה במניות ללא שיטה מוגדרת ומבוקרת שקולה להימור בלוטו! כדאי לך לרכוש ידע מעשי ופרקטי בשוק ההון, וכך תמקסם את הסיכוי לרווח בטווח הקצר ותמזער את הסיכון להפסד בטווח הארוך!

קורס ההשקעות של מור קורן – כל הכלים הנחוצים להצלחה בקורס אחד!

בשביל להשקיע בשוק ההון אתה לא צריך להיות מתמטיקאי או דוקטור לפיזיקה! כל אחד יכול ללמוד ולהכיר את המוצרים הבסיסיים שיש לשוק ההון להציע: מניות, אג"ח, אופציות, מדדים מובילים, מט"ח ועוד. בקורס נכיר מגוון מוצרים ונלמד את כל המרכיבים הנחוצים להשקעה מוצלחת. נתחיל את הקורס בלמידה של מושגים בסיסיים, כמו מה הם מניה, אג"ח, ניירות ערך ומדדים מובילים בארץ ובעולם ונלמד איך הכי נכון היום להרכיב תיק השקעות מנצח! לאחר שנדע את המושגים הבסיסיים, ניכנס לפרקטיקה: נפתח חשבון למסחר ונוסיף מעקב אחר מניות ומדדים מובילים. נקנה ונמכור במהלך הקורס מניות ומדדים מובילים, כאלה שרק עולים בטווח של שנים. נלמד על יתרונות וחסרונות של מסחר יומי לעומת מסחר לטווח ארוך ונראה שמסחר לטווח של שנים רווחי ומשתלם יותר מהשקעה של ימים.

איך הופכים סכום של 10,000$ ל-1,000,000 שקל.

משקיעים במדד ה-  לתקופה של 40 שנה. הריבית דריבית תכפיל לך את סכום ההשקעה פי 35! מובן שנלמד על מגוון רחב של מדדים כדי לפזר סיכונים ולמקסם את התשואה על תיק ההשקעות. אז למה אתה מחכה? מעל 80% מעשירי העולם עשו זאת באמצעות השקעה בבורסה בלבד! אין להם תואר ראשון, אין להם עסק מצליח והם לא מרוויחים משכורת כמו בעשירון העליון! הם פשוט למדו לעומק את שוק ההון.

למה כדאי ללמוד על השקעות בקורס של מור קורן?

מור קורן הוא מרצה בעל ניסיון במסחר בשוק ההון של יותר מ-20 שנה! בעוד שרוב התלמידים שלומדים על שוק ההון מתחילים לסחור ובתוך זמן קצר מפסידים כסף ומפסיקים להשקיע, התלמידים של מור קורן, שלמדו לעומק על שוק ההון, משקיעים בעיקר בתעודות סל לטווח ארוך ומרוויחים!    

שני קורסים מבוקשים חינם לכל נרשם!

קורס בבחירת מקצוע – נלמד ביחד איך תוכל למצוא את הכישרון שלך, לפתח אותו ולהפוך את הידע לכסף! זאת, במטרה לחיות בכבוד ולהרוויח משכורת מכובדת (פי 2 מהשכר הממוצע במשק!). 

קורס נדל"ן ויזמות – כל אדם קונה בשלב מסוים בחיים דירה, בין אם להשקעה או לעצמו. כדאי ללמוד על כל השלבים החשובים בקניית דירה ושיפוץ הנכס. ידע פרקטי בתחום יחסוך לך עשרות אלפי שקלים!

לסיכום, כל אחד שמעוניין לקחת שליטה על עתידו הכלכלי יכול לעשות זאת – ויפה שעה אחת קודם. הדרך הנכונה להתחיל את המסע היא באמצעות קורס השקעות בשוק ההון מקצועי, עדכני ומקיף, שיעניק לך את כל הידע הדרוש על מנת לייצר הכנסה קבועה ובטוחה משלושה מקורות שונים!

 

שוק ההון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד