י"ט אייר התשפ"ד
27.05.2024
הכפשות והסתה

'אגודת ישראל' תוקפת: 'הניו יורק טיימס' שוב מכפיש אותנו

'אגודת ישראל' בארה"ב הביעה צער וזעם על עוד כתבה מגמתית נגד החינוך החרדי, לאחר שבעמוד הראשון של ה'ניו יורק טיימס' פורסם שוב ידיעה אנטי חרדית במיוחד נגד הקהילה החסידית

'אגודת ישראל' תוקפת: 'הניו יורק טיימס' שוב מכפיש אותנו
בניין ה'ניו יורק טיימס' צילום: Pixabay

כמעט תריסר מאמרים פרסם העיתון ה'ניו יורק טיימס' בשלושת החודשים האחרונים, כולם משמיצים ומראים מצג שווא של הקהילות החרדיות בניו יורק. 'אגודת ישראל' של אמריקה תוקפת את הפרסומים הללו. ה"דיווח מציג באופן בלעדי את דעותיהם וסיפוריהם של אנשים שעזבו את קהילותיהם ואלה הקשורים באופן הדוק לקבוצות המוקדשות להרוס את החינוך היהודי המסורתי ולעזור לאנשים דתיים לעזוב את שורשיהם" נאמר בהצהרת אגודת ישראל. לעומת זאת, "על אף פניות חוזרות ונשנות ל'טיימס', העיתון התנער בעקביות מכל נרטיב שאינו מציג את הקהילה האורתודוקסית כעלוקות חברתיות נחשלות, נשלטות ונרדפות על ידי הדת שלהן".

הצהרת אגודת ישראל

עוד נאמר בהצהרה: "אפילו הצילומים שנבחרו, הפרצופים הזועפים והילדים הצועדים, נערכו כדי לקדם את הנרטיב הזה. זאת, על אף שהקהילה היהודית האורתודוקסית מגדלת אלפי משפחות חרוצות מצליחות ושלוות, שהן נכס לכל קהילה בניו יורק שהם בוחרים להתגורר בה".

"בתקופה של אנטישמיות מתגברת ומדאיגה, הצהרות הללו המתפרסמות, ועד התקפות בריונות ברחובות, הניו יורק טיימס משקיע משאבים משמעותיים כדי לתרום לאווירה של שנאה נגד היהודים המזוהים ביותר כיהודים".

הצהרת 'אגודת ישראל' מסתיימת עם קריאה לכולם: "אל תטעו, הפחדים שלנו אמיתיים. אנו קוראים לאנשים להגיב למסע ההכפשות הממוקד של הניו יורק טיימס נגד יהודים אורתודוקסים".

אגודת ישראל ניו יורק טיימס הסתה נגד חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד