כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אין עצרות בחירות

האם טראמפ באמת רץ לנשיאות ב-2024?

חודש מאז השיק את קמפיין הבחירות שלו נראה כי לא מתקיימים אירועים ואין זכר לקמפיין. נטען כי טראמפ מחכה לראות אם יוגש נגדו כתב אישום, אז יוכל לטעון כי יש נגדו רדיפה מצד הדמוקרטים

האם טראמפ באמת רץ לנשיאות ב-2024?
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

דונלד טראמפ הכריז על ריצה לבית הלבן בבחירות בשנת 2024, אך מאז ה-15 בנובמבר הוא לא ערך עצרת אחת או כינוס גיוס כספים אחד, מה שהעלה שאלות אם הנשיא לשעבר אכן מתמודד שוב או מחכה לראות אם משרד המשפטים יגיש נגדו כתב אישום.

במהלך האחרון יהיה הגיוני וכנראה מהלך חכם. אם טראמפ ירוץ רשמית לנשיאות ומשרד המשפטים יגיש נגדו אישומים, הוא יתלונן על היותו מטרה של התובע הכללי, כי הדמוקרטים לא רוצים שהוא יחזור להיות נשיא. וזה גם מסביר מדוע טראמפ לא ערך עצרות כלשהן.

במקום לעשות כותרות על מדיניות ועניינים אחרים הקשורים לנשיאות, טראמפ קיבל תשומת לב על אירוח אנטישמים במאר-א-לאגו פלורידה. וזה לא נראה טוב עבור מועמד לנשיאות.

טראמפ הביא מספר אנשי צוות כדי לעזור לו לרוץ לנשיאות, אבל עדיין אין מנהל קמפיין. הוא לא עזב את פלורידה מאז שהכריז על ריצתו, ונאם באופן וירטואלי בכינוס הקואליציה היהודית הרפובליקנית.

כפי שכתב ברט סמואלס באתר The Hill, טראמפ "נראה כמועמד בשמו בלבד, והשקט מהקמפיין שלו מעיד על כך שטראמפ חלש פוליטית מכפי שהיה אי פעם, ונותן לאחרים ששוקלים להתמודד ב-2024 יותר חומר למחשבה".

בחירות בארה"ב דונלד טראמפ עצרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד