י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אוטובוס ניזוק | תיעוד

הוארך מעצרו של מצית חנות הסלולר; מחאות בי-ם ובית שמש

בית משפט השלום בבירה האריך בחמישה ימים נוספים את מעצרו של תושב בית שמש המשתייך לזרם הקנאי שנעצר אמש בחשד להצתת חנות הסלולר בשכונת גאולה, בזמן הדיון נרשמו הפרות סדר בירושלים ובית שמש | תיעוד מהמחאות

הוארך מעצרו של מצית חנות הסלולר; מחאות בי-ם ובית שמש
הפנצ'ר בגלגל האוטובוס צילום: מתוך התיעוד

כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' אמש (שני) בשעות הבוקר, משטרת ירושלים הצליחה לשים את ידה על תושב בית שמש אותו היא מחפשת זמן רב, בחשד שהצית את חנות הסלולר בשכונת גאולה בירושלים לפני כחודשיים. בעקבות מעצרו, נרשמו מחאות בבית שמש ובירושלים.

פרסום ראשון: עצור בהצתת החנות בגאולה

כזכור לפני כחודשיים, במסגרת מאבק הקנאים נגד חנויות הסלולר, הוצתה חנות סלולר בשכונת גאולה בירושלים, הממוקמת מתחת לבניין מגורים. מספר ימים לאחר מכן נעצר חשוד במעשה. מעצרו של אותו חשוד, המשתייך למשפחה חשובה בחסידות סאטמר, גרר הפגנות סוערות מצד הפלגים הקנאים. עם שחרורו המחאות פסקו.

כאמור אתמול נעצר חשוד נוסף במעשה, לאחר שבמשך שבועות ארוכים המשטרה חיפשה אחריו ואף פשטה על ביתו מספר פעמים, אך החשוד לא שהה שם. היום החשוד הובא לבית המשפט השלום בירושלים ומעצרו הוארך בחמישה ימים עד ליום ראשון.

בזמן הדיון בבית המשפט, התרחשו הפרות סדר בערים בית שמש ובירושלים, כשעשרות מפגינים המזוהים עם הפלגים הקנאים ניסו לחסום את הכבישים במקום; בירושלים המפגינים אף גרמו לתקר (פנצ'ר) בצמיג אוטובוס של חברת 'אגד' בכדי לעזור לחסימת הכביש. המשטרה פיזרה את המפגינים ופתחה את הצירים.

הצתה ירושלים סלולר בית שמש חרדים קיצונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד