ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

תפילה לילית • האדמו"רים מלעלוב וטאלנא בקבר יוסף

אלפי מתפללים עלו אמש בעלייה מיוחדת לקבר יוסף בשכם • בראש העולים: האדמו"ר מלעלוב והאדמו"ר מטאלנא

צילום: יעקב כהן
צילום: יעקב כהן

אלפים עלו אמש (ה), לקבר יוסף, לקראת ר"ח כסלו שיחול בראשון.

הכניסה התקיימה באבטחת צה"ל ובארגון המועצה האזורית שומרון ואגודת "שכם אחד".

בראשות העולים, האדמו"ר מלעלוב והאדמו"ר מטאלנא כמו כן הגיעו למקום רב העיר ברצלונה וכן ראש מועצת שומרון גרשון מסיקה, סגנו יוסי דגן, ומפקד אוגדת איו"ש תא"ל תמיר ידעי.

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה הודה לחיילי וקציני חטיבת שומרון, בראשות המח"ט שומרון: אל"מ יואב ירום וקצין הגמ"ר שומרון רס"ן אליצור טרבלסי על אבטחת כוחות הביטחון. ועל המאמצים להכניס כמה שיותר מתפללים לקבר יוסף, מאמצים אשר הביאו עד היום מעל 100,000 איש לקבר יוסף ולהגשים חלום של דורות.

תוך כך: במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל ביהודה ושומרון 12 מבוקשים שהועברו להמשך חקירה על ידי כוחות הביטחון. הפלסטינים דיווחו כי ברמאללה נעצרו שלושה בכירים של ארגון החמאס בגדה המערבית, ג'מאל טוויל, חוסיין אבו-קוויק ופרג' רמאנה.

פלסטינים מדוווחים כי צעיר פלסטיני, אחמד טזאזעה בן 20, נורה בחזהו ונהרג מירי של צה"ל בכפר קבטיה מדרום לג'נין. בכפר היו עימותים במהלך פעילות מעצרים שעשה הכוח. גופתו הועברה לבית החולים הממשלתי בג'נין.

מדובר צה"ל נמסר כי במהלך מבצע מעצרים בקבטיה שמדרום לג'נין, החלה הפרת סדר של חמישים פלסטיניים שהשליכו אבנים לעבר כוחות צה"ל. לפי שעה לא מוכרת פגיעה בפלסטיני ולא בוצע ירי חי לעבר המפגינים, בניגוד לדיווחים פלסטיניים. הטענה על ההרוג נבדקת.
קבר יוסף שכם צה''ל עלייה תפילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד