כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
תוצאה מפתיעה?

סקר: מי האשם בעיכוב הקמת הממשלה

נתניהו ממשיך במשא ומתן עם השותפות הקואליציוניות. ובינתיים סקר שנערך בדק את מי מאשים הציבור בכך שחודש וחצי מאז הבחירות טרם הוקמה ממשלה

סקר: מי האשם בעיכוב הקמת הממשלה
במליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המשא ומתן הקואליציוני נמשך אל תוך עשרת ימי הארכה שקיבל ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו מנשיא המדינה יצחק הרצוג לאחר שנתניהו כתב "עדיין נותרו סוגיות בתחום התפקידים שלא סוכמו, ומשום שכל הסיעות האמורות דורשות חתימה על הסכמים קואלציונים מלאים כתנאי לחלוקת התפקידים בממשלה. הסכמים אלה כוללים התייחסות לסוגיות עקרוניות רבות ומורכבות".

סקר שערך אתר 'מעריב' בדק את מי מאשים הציבור מדוע עדיין לא קמה ממשלת ימין? 54.7% הצביעו כי הליכוד והעומד בראשה, ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, אשמים בכך שממשלת הימין עדיין לא קמה.

10% בלבד הצביעו כי המפלגות החרדיות הן אשמות בכך שהממשלה עוד לא קמה, 30.1% שלחו אצבע מאשימה לכיוונו של יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', ו-5.7% בלבד, הצביעו כי יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, הוא האשם לכך שממשלת הימין עדיין לא קמה.

ומתי נראה לכם תושבע סוף סוף הממשלה? לדברי השר המיועד ח"כ שלמה קרעי בראיון אמש ל'ערוץ 14': "כפי שנראה כרגע במהלך חג החנוכה יגיד נתניהו "עלה בידי" והשבעת הממשלה ביום שני נר שמיני של חנוכה".

הרכבת ממשלה משא ומתן קואליציוני הסכם קואליציוני ממשלת נתניהו איתמר בן גביר יהדות התורה בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד