כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
סלפי קטלני

בן המפקד פרסם תמונה ברשת: האוקראינים זיהו ופוצצו

האם בנו של מפקד בכוח וגנר גרם להרג עשרות מחבריו בגלל תמונה שפרסם? תמונה שפרסם חייל בכוח וגנר הידוע לשמצה, פורסמה לפני שאוקראינה פוצצה בניין בטילים. החייל חשף את מיקום הפלוגה ובעצם נתן לאוקראינים את הנקודה המדויקת להפציץ 

בן המפקד פרסם תמונה ברשת: האוקראינים זיהו ופוצצו
המלחמה באוקראינה צילום: משרד ההגנה האוקראיני

ייתכן שבנו של הבוס של קבוצת כוח וגנר, הזרוע הצבאית הידועה לשמצה של פוטין, מסר את מיקומם הסודי לאוקראינים בטעות, וגרם להפגזת המקום על ידי האוקראינים, במהלכה נהרגו עשרות שכירי חרב. פאבל פריגוז'ין, בנו של מפקד הקבוצה הצבאית הפרטית של פוטין, שבראשה עומד יבגני פריגוז'ין, פרסם ביום שישי האחרון תמונה ברשתות החברתיות מול המקום במחוז ז'דנובה בעיר קדייבקה, בו שהו באותה שעה שכירי החרב, כך דווח ה'דיילי מייל'.

ביום שבת האחרון בשעה 20:30, כוחות אוקראינים פוצצו את המלון, והרגו 18 שכירי חרב ופצעו עוד 50 שכירי חרב. זו הפעם השנייה שהקבוצה הצבאית נמחקת בצורה מביכה על ידי לוחמיה שלה עצמה, לאחר שתועמלן המלחמה הרוסית, סרגיי סרדה, פרסם תמונה במפקדה בו היה, וחשף את מיקומה לאוקראינה שהרסה אותה.

סרהיי גאיידאיי המושל הגולה של האזור, אמר לטלוויזיה האוקראינית שכוחות מקומיים תקפו את המקום, מכיוון שחברי הקבוצה הצבאית הפרטית של וגנר היו שם, אם כי לא ידוע כיצד ידעו. כעת, נטען כי תמונתו של פריגוז'ין שפורסמה בטלגרם לפני התקיפה חשפה את המיקום לצבא האוקראיני. על פי ההערכות, כוחות המודיעין האוקראינים עקבו אחרי פריגוז'ין בטלגרם וזיהו את המלון לפני ביצוע התקיפה.

מלחמת אוקראינה רוסיה כח וגנר צילום סלפי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד