כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מועד הניתוח מתקרב

מתקרבים אל היעד: זה הסכום שחסר להשתלת האוזן של מוטי

הקמפיין נמצא באוויר כבר מספר שבועות, ובימים האחרונים החלה התעוררות גדולה בציבור לסייע לילד בן השש • מוטי נולד עם אוזן אחת בלבד, ובחסדי שמים קיימת אפשרות לבצע השתלה של אוזן נוספת • מועד הניתוח מתקרב, והם חייבים לגייס את הסכום החסר

מתקרבים אל היעד: זה הסכום שחסר להשתלת האוזן של מוטי
מוטי צילום: באדיבות המצלם

קמפיין גיוס הכספים 'אוזן שומעת' רשם הישג משמעותי בימים האחרונים כשעבר את רף ה-70 אלף שקלים, וכעת הוא עומד על כ-72 אלף.

לקמפיין 'אוזן שומעת' ולסייע למוטי בן השש>>>

מבדיקה שערכנו עולה כי מאחורי הקמפיין מסתתר סיפור מרגש במיוחד, על אבא גיבורה שקיבלה במתנה ילד עם מום נדיר, והחליטה לעשות הכל כדי לעזור לו להתגבר עליו בסייעתא דשמיא.

"שש שנים שהיא מלבישה, רוחצת, מאכילה ומטפחת ילד מתוק וחייכן", מספר איש חסד מוכר המלווה את המקרה. "שש שנים שהיא מסתכלת עליו ואומרת לו, וגם לעצמה, "כמה שאתה מושלם". שש שנים היא אוגרת שקל ועוד שקל לחשבון החיסכון, מוצאת לעצמה עוד עבודה צדדית, עוד משרה חלקית, היא וגם בעלה מנסים בכל כוחם להגדיל הכנסות, כדי שיוכלו להעביר סכומים גדולים יותר לחשבון החיסכון.

"מבחינתה, הילד חייב לעבור השתלה של אוזן. הוא חייב! אחרת הוא יסבול מתדמית שלילית ודימוי עצמי נמוך במשך כל ימי חייו. אנשי מקצוע הסבירו לה את זה היטב, ככל שההשתלה תהיה מוקדמת יותר, כך המשקעים שהזמן הזה יותיר בלבבו של הילד, יהיו קטנים יותר וקלים יותר לריפוי ולאיחוי, וכמובן- סוף סוף הוא לא יזדקק למכשיר השמיעה המגושם, ויוכל לשמוע לראשונה משתי אוזניו!".

בעבר סברו שאת הניתוח ניתן יהיה לבצע רק כשהילד יהיה בן 12, ובאחרונה התברר שכבר בחודשים הקרובים ניתן יהיה לבצע את ההשתלה המיוחלת, כך שכספי החיסכון לא הספיקו להגיע לסכום הנדרש.

בלית ברירה פנתה המשפחה לאנשי צדקה וחסד שהקימו את קרן 'אוזן שומעת', וקבעו יעד של 100 אלף שקלים.

"הם בדקו כמה כסף צברו ההורים, כמה הם הצליחו לגייס בהלוואות סבירות שהם יוכלו לעמוד בתשלומים שלהן, כמה המשפחה מסביב הצליחה לתת, וכמה נותן הביטוח הרפואי. לאחר כל החישובים, הם בדקו ומצאו שעדיין חסרים כ-100 אלף שקלים כדי לממן את הניתוח ואת כל העלויות הכרוכות מסביב לניתוח.

"בהתאם לכך נקבע יעד לגיוס כספים עבור הקמפיין, בהיקף של 100 אלף שקלים. הקמפיין עלה לאוויר, ואנשים תרמו סכומים יפים, אבל לפני כשבוע ראינו שהם עדיין רחוקים מלהגיע לסכום הנדרש. יצאנו בקול זעקה שנתן זריקת מרץ לקמפיין והסכום הלך וגדל בחסדי שמים.

"כעת אנחנו עומדים על כ-72 אלף שקלים", הוא מסביר, "עדיין חסרים 28 אלף שקלים כדי להגיע אל היעד ולהודיע למשפחה שהניתוח יוכל להתקיים כמתוכנן.

"לשמחתנו הרבה הציבור נעתר ונרתם לסייע, ואנחנו מאוד מקווים שבקרוב מאוד נצליח באמת להגיע אל היעד ולהודיע למוטי בן השש, שבעוד חודש מעכשיו, הוא כבר יוכל לטייל ברחוב כשיש לו שתי אוזניים והוא נראה כמו כל ילד רגיל".


לקמפיין 'אוזן שומעת' ולסייע למוטי בן השש>>>

קופת העיר אוזן השתלת אברים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד