כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
2000 דולר ליום

ניו יורק מאיימת לקנוס ישיבות שלא עדכנו כי התלמידים חוסנו

בתגובה להתפרצות הפוליו האחרונה, רשויות הבריאות בניו יורק הודיעו לבתי ספר פרטיים ברחבי המדינה שהם יתחילו לקנוס מוסדות חינוך שיש להם תלמידים שלא עדכנו כי קיבלו חיסון נגד פוליו

ניו יורק מאיימת לקנוס ישיבות שלא עדכנו כי התלמידים חוסנו
חרדים בניו יורק צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90

מדינת ניו יורק מאיימת לקנוס ישיבות שהתלמידים שלהן לא הצהירו על כך שהם מחוסנים. במכתב שנשלח למנהלי הישיבות ובתי ספר פרטיים אחרים, מוסדות חינוך יקבלו קנסות של 2,000 דולר ליום לכל תלמיד שאינו מחוסן במלואו.

לשון המכתב כפי שהובא באתר Yeshiva world news.

ביולי 2022, מחלקת הבריאות של מדינת ניו יורק דיווחה על מקרה של פוליו לגבי צעיר שלא חוסן. אירוע מצער זה מיקד את תשומת לבנו לחשיבות החיסון, ולהגברת הדרישות לחיסון בבתי הספר.

פטור רפואי מחיסון יינתן כאשר התלמיד נמצא במצב רפואי המונע ממנו לקבל חיסון. מצבים כאלה הם מעטים יחסית, והם מוגנים על ידי חיסון מוצלח של אחרים. יש להחריג כל תלמיד שבית הספר לא מקבל לגביו אישור תוך 14 יום מהיום הראשון ללימודים. ניתן להאריך תקופה זו של 14 ימים ל-30 יום עבור תלמיד המגיע לניו יורק מחוץ למדינה. במילים פשוטות, הילד אינו רשאי להשתתף בלימודים עד לקבלת חיסון.

אם בית ספר לא יעמוד בחובתו לאכוף את חובת החיסונים, הוא עלול לספוג קנסות. לידיעתכם, אי ציות יחייב בית ספר לסנקציות על ידי נציב הבריאות, כולל קנסות של עד $2,000 לכל הפרה. כל יום שבו תלמיד לא הוכיח שהוא מחוסן, או שיש לו פטור רפואי תקף, מהווה הפרה נפרדת שבגינה ניתן להטיל קנס.

קריאה בניו יורק לקהילות להתחסן נגד פולין

קנסות חיסון חיסון ילדים פוליו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד