כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מבטיח להילחם

ח"כ מיש עתיד: "הממשלה החדשה לא תחזיק מעמד, יש הרבה בלגן שם"

ח"כ רון כץ מסיעת יש עתיד מדבר על הקואליציה היוצאת והנכנסת,  "החשש לדמוקרטיה", מינוי שופטים וגם: המאבק ברחובות ובכנסת ועל הסיכוי לשתף פעולה עם החרדים

ח"כ מיש עתיד: "הממשלה החדשה לא תחזיק מעמד, יש הרבה בלגן שם"
ח"כ רון כץ צילום: ראובן קפושינסקי

ח"כ רון כץ, מסיעת יש עתיד שפניה לאופוזיציה לאחר שנה וחצי בקואליציה, אומר ל'בחדרי חרדים' כי "גם הממשלה החדשה לא תחזיק מעמד". לדבריו, יש הרבה בעיות בממשלה החדשה, אך, אומר כי: "אפשר לשתף פעולה בחוקים לטובת מדינת ישראל".

לדברי כץ גם "יאיר לפיד יתמוך בחוקים שטובים למדינה, אנחנו נהיה ענייניים, אנחנו לא נהיה כמו הקואליציה הנכנסת שלא הצביעה בעד חוקים טובים".

לגבי היועץ המשפטי לממשלה שחלק מהקואליציה רוצים לראות מתפטרת או מפוטרת או מודחת לאחר שמונתה על ידי גדעון סער, אומר ח"כ כץ: "הליכוד בכלל לא עבד איתה יום אחד וכבר רוצה לפטר אותה, אבל לא רק איתה הבעיה, הליכוד לא רוצה יועצים משפטיים, אני חושב שיש פגיעה אמיתית בדמוקרטיה, הכוח בידי פוליטיקאים בלי פיקוח, יוביל אותנו למקום לא טוב".

לגבי מינוי שופטים אומר ח"כ כץ: "יש ועדה מאוזנת, יש נציגות לכולם, כולל לאזרחים דרך חברי הכנסת, כמובן מפקחים עליה, אבל לא צריך לקחת את הכוח ולתת אותו רק למקום אחד, ובוודאי לא לאדם כמו נתניהו עם שלושה כתבי אישום שימנה שופטים".

כזכור, ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד הגיע בסוף השבוע האחרון להפגין על אחד הגשרים נגד נתניהו והחוקים שהממשלה החדשה מעבירה, שאלנו את ח"כ כץ מה היה קורה אם נתניהו כראש ממשלה היה מפגין כשהוא עדיין ראש ממשלה נגד ממשלה נבחרת. ח"כ כץ: "הייתי מצפה מנתניהו להפגין נגד מי שפוגע במדינת ישראל, אנחנו הפגנו נגד הסכמים חתומים שהוצגו לציבור, זאת פגיעה פומבית במדינת ישראל, ואנחנו כל יום מגלים דברים יותר חמורים שנתניהו מסכים להם רק משום שהוא חלש וסחיט, חילקו את משרד החינוך לארבעה חלקים ולכן גם אף אחד לא רוצה להיות שר החינוך, זאת רק דוגמה אחת, המדינה באמת בסכנה".

ח"כ רון כץ אומר כי חברי יש עתיד ימשיכו להפגין: "אנחנו נמשיך להפגין בכל דרך אפשרית, נילחם בכנסת, נילחם ברחובות, נילחם למען בית המשפט". לגבי שיתוף פעולה עם החרדים אומר כץ, "אנחנו נשתף פעולה עם החרדים לטובת המדינה, אני באופן אישי עבדתי יחד עם החרדים כסגן ראש עיר בפתח תקווה מטעם יש עתיד".

יש עתיד נתניהו רפורמה היועצת המשפטית לממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד