י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הגראי"ל הכריע: החרדים יתמכו באיציק ברוורמן

מעבר דרמטי בתמיכת הציבור החרדי בפתח תקווה: בעוד בסיבוב הראשון תמכו המפלגות החרדיות באורי אוהד, בסיבוב השני הן יתמכו ביריבו איציק ברוורמן • הסיבה: תמיכתו של אוהד במפלגת הקבלה של מיכאל לייטמן • את ההכרעה קיבל הגראי"ל היום לאחר שאנשי 'דגל התורה' בעיר עלו להתייעץ עמו

אורי אוהד אצל הגראי"ל
אורי אוהד אצל הגראי"ל

נציגי דגל התורה בפתח תקווה - שהולכת לסיבוב שני בבחירות לראשות העיר - הגיעו אל ביתו של הגראי"ל שטיינמן ברחוב חזון איש 5 בבני-ברק, כדי להתייעץ במי מהמועמדים לתמוך: אורי אוהד או איציק ברוורמן. הגראי"ל הכריע היום (ו') על תמיכה במועמדותו של איציק ברוורמן.

לדגל התורה יצטרפו גם שאר המפלגות הדתיות, וזאת בשל תמיכתו של אורי אוהד במפלגה הקבליסטית 'ביחד' של מיכאל לייטמן.

בבחירות האחרונות התמודדו בפתח תקוה חמישה מועמדים: ראש העיר אורי אוהד, סגן ראש העירייה בקדנציה האחרונה, עו"ד וחבר מועצת העיר איציק ברוורמן, דני סויסה, שהתמודד מטעם הליכוד, עו"ד רמי גרינברג וחיים בשארי.

עוד בנושא:
סיבוב שני בפתח תקווה: במי יתמכו החרדים?

אוהד נהנה בסיבוב הראשון מתמיכתן של הבית היהודי, ש"ס ויהדות התורה, שכללה את 'דגל התורה'. הקהילות השונות אף הקימו מטות משותפים לפעילות בעד מועמדותו של אוהד.

אוהד נכנס לתפקידו כראש העירייה בחודש ינואר האחרון, לאחר שראש העיר הקודם, איציק אוחיון, נאלץ לפרוש מתפקידו.

לאחר שנחתם הסכם בין אוהד לסיעות הדתיות והחרדיות, הגיע האחרון אל בתי גדולי ישראל הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קניבסקי וקיבל את ברכתם. נלוו אליו נציגי יהדות התורה, ישראל פרידמן ואליהו ברוכי.

ספירת הקולות העלתה כי אוהד גרף 35.6% מהקולות, ולכן נאלץ להתמודד בסיבוב שני מול איציק ברוורמן שקיבל 25.7% ולאחר שאיש משניהם לא זכה ברף 40 האחוזים הנדרשים.

אלא שכאמור, בסיבוב השני תתמוך יהדות התורה, כמו יתר המפלגות הדתיות, באיציק ברוורמן דווקא.
פתח תקוה דגל התורה הגראי''ל איציק ברוורמן אוהד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד