י"ט אייר התשפ"ד
27.05.2024

ארה"ב: אירוע ירי בשדה התעופה בלוס אנג'לס

אירועי שבת: שיפור במצבם של החיילים הפצועים, קטטה בכלא אשל, פרה תקפה רוכבות אופניים וכוח צה"ל הבריח גנבי מוקשים

ארה"ב: אירוע ירי בשדה התעופה בלוס אנג'לס



• כשעה לאחר כניסת השבת הייתה נפילה בשטח פתוח בין שני ישובים במועצה האזורית אשכול. אין נפגעים ואין נזק. לא נשמעה אזעקה.

• בשעה 01:14 נמסר למד"א מרחב לכיש על רכב פרטי שהתהפך בכביש 40 סמוך לחוות פיליפ ביציאה מכביש 6. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים סורוקה 4 פצועים בשנות ה-20 לחייהם, בהם 1 באורח קשה עם חבלות ראש וחזה, ו-3 באורח בינוני.

• בשעה 07:01 נמסר למד"א מרחב לכיש על רכב שהתהפך סמוך לכניסה למושב חצב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים קפלן 4 פצועות, בהן 2 צעירות כבנות 20 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית, ו-2 צעירות כבנות 20 שנפצעו באורח קל.

• במהלך ליל שבת נוקבו צמיגיהם של 19 כלי רכב באזור גדרה הותיקה. נפתחה חקירה בתחנת רחובות. בשלב זה לא נעצרו חשודים.

• בת 44 מקיבוץ מגידו רכבה עם חברה על אופניים ולטענתה הותקפו שתיהן על ידי פרה. היא נחבלה בצלעות ובראש ומצבה מוגדר קל. הפצועה טופלה בבית החולים העמק.

• עדכון מצבם של החיילים הפצועים שפונו ביום חמישי בלילה לבית החולים סורוקה: אחיה קליין, קצין יחידת ההנדסה יהל"ם, תושב כפר עציון, שנפצע באורח קשה במהלך התקרית, עדיין מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי, כשהוא סובל מפציעה קשה באזור הפנים והעיניים. קליין נותח שוב בבוקר שבת, ומצבו יציב. 4 פצועים נוספים מאושפזים במחלקה לכירורגיה פלסטית, חל שיפור במצבם.

• סמוך לשעה 06:30 נכנס לתחנת דלק באזור התעשיה בחדרה גבר, ובאיומי אבן שדד מהמתדלק סכום של מספר מאות שקלים ונמלט מהמקום. אין נפגעים. תחנת חדרה חוקרת.

• שוטרי התנועה של תחנת זבולון אשר עסקו באכיפה, עצרו בשעה 02:00 תושב קרית ביאליק בן 30 על כביש 4 סמוך לצור שלום, כשהוא נוסע במהירות של 185 קמ״ש. הנהג נעצר והועבר להמשך חקירה בתחנת המשטרה. רישיונו נלקח במקום ומעצרו יוארך הערב בבימ״ש השלום לתעבורה בחיפה.

• שוטרי תחנת טבריה שנדרשו לטפל באירוע רעש בחצות במושב ארבל, הותקפו על ידי בעל הדירה בשנות ה-30 לחייו שהיה בגילופין. החשוד ניסה לתקוף אותם באמצעות סכין, נעצר, והוא יובא הערב לדיון בהארכת מעצרו.

• בשעה 11:20 נמסר למד"א מרחב איילון על תאונת דרכים עם מעורבות אופנוע בכביש 1 ממחלף שפירים לכיוון ת"א. חובשים ופרמדקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים תל השומר צעיר כבן 20 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית.

• אחרי שסיים את מרתון דיוני התקציב ביום חמישי, התפנה שר הביטחון משה (בוגי) יעלון למרוץ אחר, כשהשתתף הבוקר בהקפת הכינרת ה-36 שהפיקה המועצה האזורית עמק הירדן והשתתפו בה 15 אלף רוכבים. השר יעלון רכב על אופני ידיים את המסלול הארוך, הקפה מלאה של הכינרת למרחק של 66 קילומטר. שר הביטחון רוכב באופן קבוע שנים ארוכות על אופני ידיים, ענף ספורטיבי שהחל לעסוק בו לאחר סיום כהונתו כרמטכ"ל, כשהוזמן על ידי ארגון נכי צה"ל לעמוד בראש משלחת של רוכבים לתחרות באירופה.

• צוותי מד"א שאיבטחו את מסע האופניים העניקו טיפול רפואי ל-20 מרוכבי האופניים שנפגעו באורח קל ונחבלו כתוצאה מנפילות, ופינו 7 פצועים קל להמשך טיפול בבית החולים פוריה.

• רכב מסחרי הנהוג על ידי תושב סכנין בן 36 פגע בתינוקת כבת שנה וחצי בעת נסיעה לאחור ביציאה מחניית הבית. הנהג פינה את התינוקת למרפאה המקומית, ומשם היא פונתה לבית החולים רמב"ם במצב קשה. בוחני התנועה חוקרים את הנהג - קרוב משפחתה של הילדה - באשר לנסיבות התאונה.

• כוח צה"ל ירה בנשק קל לעבר שני סורים שהתקרבו לגדר מהצד הסורי בדרום רמת הגולן בעת שניסו לגנוב מוקשים. אחד מהסורים נפגע ברגלו. השניים נמלטו.

• כוחות צה"ל הוקפצו לעבר ישראלי שהתקרב לגדר המערכת בגבול רצועת עזה, וסירב להתרחק ממנה למרות קריאותיהם. במהלך האירוע בוצע ירי הרתעתי לכיוון רגליו. הוא נפגע באורח קל, טופל במקום והועבר לחקירת המשטרה.

• אסיר בכלא אשל הממוקם דרומית לבאר שבע נדקר במהלך קטטה. האסיר פונה לבית החולים סורוקה במצב קל. בשירות בתי הסוהר פתחו בבדיקת נסיבות האירוע.

• גבר בשנות ה-20 בשם פול סיאנסיה פתח בירי בשדה התעופה הבינלאומי LAX (טרמינל 3) בלוס אנג׳לס. היורה הצליח להרוג עובד ביטחון בנקודת הבידוק בשדה התעופה ולפצוע 3 אחרים. לאחר שעה קלה הוא נורה על ידי אנשי ביטחון ונלקח לבית החולים במצב אנוש. מפקד משטרת ניו ג'רזי אמר כי אביו של פול התקשר אליו אתמול אחר הצהריים, וסיפר כי בן נוסף שלו קיבל הודעת טקסט מהיורה "בהתייחסות לכך שישים קץ לחייו".

סיכום אירועי השבת בשיתוף מוקד זק״א וקבוצת העיתונאים ׳רוטרניק׳.

אירועים שבת לוס אנג'לס פרה תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד