כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
עידן חדש

היסטוריה בבית שמש: מכשיר CT (סי.טי.) ראשון הגיע לעיר

עידן חדש בבית שמש: תושבי העיר התבשרו הבוקר על הצבת מכשיר CT (סיטי) מופחת קרינה הראשון בעיר שישרת את מטופלי כללית

היסטוריה בבית שמש: מכשיר CT (סי.טי.) ראשון הגיע לעיר
הסי.טי הראשון בעיר צילום: יח"צ

היום בשעות הבוקר המוקדמות התקינו נציגי חברת פיליפס העולמית את המכשיר שיופעל על ידי מכון מור, מקבוצת כללית. מכשיר ה- CT הותקן במתחם הענק של מכון מור בקניון השדרה, ברחוב מנחם פורוש.
מדובר בבשורה משמעותית לתושבי בית שמש שעד כה נאלצו להתנייד מחוץ לעיר או להמתין בתור לביצוע הבדיקה.

לצד בדיקות CT (סיטי) שיבוצעו במכון בעיר יפעלו במקום גם השירותים הבאים: קולונוסקופיה וירטואלית, בדיקות לגילוי מוקדם של מחלות נשים, מעבדת שינה ומדרסים בהתאמה ממוחשבת.

בחודשים הקרובים צפויה גם פתיחת סניף רשמי של מכון מור במרכז המסחרי "השדרה" בבית שמש. גולת הכותרת בסניף החדש היא ללא ספק המכשיר לבדיקת CT (סיטי) חדיש, מופחת קרינה, שירות שניתן עד כה מחוץ לבית שמש. כל זאת באיכות רפואית מוקפדת, מקצועיות, שימוש בטכנולוגיה רפואית מתקדמת ובדגש על חוויית הלקוח.

מכון מור, מקבוצת כללית, היא רשת המרכזים הרפואיים-דיאגנוסטיים הגדולה והמתקדמת מסוגה בארץ עם 27 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ. מדי שנה מבוצעים במור למעלה מ- 1,000,000 בדיקות וטיפולים.

אלי כהן, מנכ"ל מכון מור: "אנו פועלים ללא הרף לפתח את השירותים שאנו מציעים ולהצטייד במיכשור הרפואי המתקדם והחדיש ביותר. מכשיר CT הינו הסנונית הראשונה לחידושים ולשירותים שאנו עומדים לקדם בבית שמש כדי שמטופלי כללית ייהנו משירותים רפואיים מתקדמים בזמינות ובנגישות מרביים ליד הבית".

לדברי מיכאל מישורי דרעי, מנהל מחוז ירושלים: "כללית היא המובילה בבית שמש, וככזו ממשיכה להביא בשורה של חדשנות רפואית לתושבי העיר והסביבה. אנו מחויבים להביא לתושבי בית שמש ערך מוסף של בריאות מתקדמת במטרה לספק את כלל השירותים הרפואיים הנדרשים תחת קורת גג אחת, מבלי להיטלטל אל מחוץ לעיר. אני שמח לראות שפרויקט הדגל שלנו קורם עור וגידים עם הגעתו של מכשיר CT לעיר הבוקר. נמשיך לטפח את מעטפת שירותי הבריאות שאנו מציעים למטופלי כללית בבית שמש".

ד"ר עליזה בלוך, ראש עיריית בית שמש: ״אנו ממשיכים לקחת אחריות, גם על נושא הבריאות בעיר. לא עוד המתנה ארוכה של חודשים ארוכים ולהתנייד למחוץ לעיר על מנת לבצע בדיקה כל כך חשובה. לתושבי בית שמש מגיע הטוב ביותר ובזכות מתחם הרפואי שיכלול בין היתר בדיקות CT תושבי העיר יוכלו לקבל מענה רפואי איכותי וטוב בלי צורך לצאת מהעיר. אני מבקשת להודות לכל העוסקים במלאכה, ומאחלת בריאות איתנה לכולם״.

"העיר בית שמש הפכה למעצמה של בריאות איכותית אודות לפריסת השירותים המצוינים של כללית בעיר. השקת הסניף של מכון מור הוא עוד נדבך חשוב בבניית יציבות וביטחון רפואי לתושבי בית שמש והסביבה תוך מתן שירות מקצועי ומותאם לבני הקהילות השונות בעיר", מסכם הרב משה רוזנגרטן, מנהל המגזר החרדי בכללית מחוז ירושלים.

שירותי בריאות כללית בדיקת סי טי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד