כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הצדיע וקילל

מחריד: נאצי איים לשרוף רב מחוץ לבית יעקב

נאצי אמריקאי עומד למשפט בגין פשעי שנאה לאחר שאמר לרב מבית הספר "אני אשרוף אותך בתנור גז", במהלך עימות מחוץ לבית ספר חרדי בשיקגו בסוף השבוע האחרון. עורך דינו של הנאשם ציין במהלך הדיון כי "לא היה מגע פיזי במהלך המריבה הזאת"

מחריד: נאצי איים לשרוף רב מחוץ לבית יעקב
אילוסטרציה צילום: Pixabay

ניאו נאצי בשיקגו ארה"ב נעצר והואשם לאחר שביצע צעדה נאצית וצעק "הייל היטלר" והצדיע במועל יד. הוא איים לשרוף רב בתנור גז מחוץ לבית הספר התיכון "בית יעקב" בשיקגו.

התקרית התרחשה בסביבות השעה 11 בבוקר יום ראשון האחרון כאשר ג'יי בולין בן ה-69 ניגש לאדם ליד הגדר של בית הספר ושאל אם הוא יהודי, ואז פרץ בהערות אנטישמיות. לאחר שראה את המריבה מתפתחת, יצא רב מבית הספר אל מחוץ לבניין כדי להתערב, כך דווחה התקשורת המקומית.

לאחר מכן האנטישמי התפרץ לעבר הרב, ואיים לשרוף אותו בתנור גז. הוא זינק לעברו ואיים עליו, ואף התגאה בכך שהוא נאצי, והשוויץ ב"תספורת הנאצית שלו". כשהמשטרה הגיעה, בולין ערך צעדות נאציות מול בית הספר תוך צעקות "הייל היטלר". בולין נעצר והואשם בשני סעיפים של פשעי שנאה ושתי עבירות נוספות.

עורך דינו של בולין ציין במהלך הדיון כי לא היה מגע פיזי ולא נגרם נזק לאיש במהלך המריבה הזאת. לנאשם יש שמונה הרשעות קודמות, כולל חמש השנה, אמרו התובעים. אלה כוללים שתי גניבות מחנויות, נזק פלילי לרכוש, ותקיפה בנסיבות מחמירות, ב-21 לדצמבר יתקיים דיון נוסף, עד אז הוא מוחזק במעצר, הסכום לשחרור בערבות נקבע על סך 10,000 דולר.

אנטישמיות בארה"ב מועל יד נאצי הצדעה נאצית שיקגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד