כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
טיפים חשובים

הלביבה סחוטה בשמן? קבלי טיפים חשובים לבישולי החנוכה

נייר שלא באמת סופג, ניילון שלא ממש נצמד ולכלוך עקשן שלא יורד מהסיר. אמא לילדים משתפת אותנו בכל תלאות ההכנות לחנוכה ועל הדרך שלה להתגבר עליהן באמצעות טיפים פשוטים וחשובים

הלביבה סחוטה בשמן? קבלי טיפים חשובים לבישולי החנוכה
טיגון בשמן עמוק צילום: נמרוד גינושר

לביבות, סופגניות, לכלוך וזמן רב. אלו האסוציאציות הראשונות שעוברות לי בראש בכל שנה כשאני חושבת על ההכנות לחנוכה. הלכלוך והמאמץ הרב אותם  מייצר החג עם הכנת המאכלים השונים למסיבות החנוכה של המשפחה, חברים והילדים, גורמים לכל אמא כאבי ראש וטרדות אם להגיד את האמת...

אולם השנה החלטתי בנחישות שאני עושה את זה אחרת ורציתי לשתף אתכם במסע שלי אל עבר חנוכה מיוחד עם טיפים פשוטים לעבודה קלה ובלתי מאומצת במהלך הבישולים והאפייה וכשאני מדברת על אפקטיביות ויעילות במטבח אני כמובן מדברת על מוצרי סנו סושי, המעניקים מגוון פתרונות חכמים, מקוריים ואלגנטיים במהלך העבודה הסיזיפית של ההכנות לחג ובכלל בכל ימות השנה.

כוננות ספיגה

אז נכון שבחנוכה אנחנו מוותרים מראש על הניסיון לשמור על תזונה דיאטטית ונמצאים בכוננות ספיגה של שומן וקלוריות, אבל לפני הבישולים מומלץ להכין מראש מגבות נייר שגם הן תהיינה עם כוננות ספיגה גבוהה ולו כדי שהלביבה תצא טעימה ומאוזנת ולא ספוגה בשמן בצורה מוגזמת. מה גם שמגבת נייר דקיקה לעיתים לא עומדת בעומס השמן ומתכווצת ואף נוצרים בה חורים ובמקרים הגרועים יותר עלולה להותיר שאריות סיבים.

לכן ממליצה להשתמש ב"מגבות הפלא של סנו סושי". הן עבות, חזקות, סופגות מעולה ועשויות מנייר מגבת איכותי המורכב מ- 100% תאית לבנה ונקייה דו שכבתית, עבה, חזקה, אוורירית, בעלת נפח וכושר ספיגה מעולה.

מומלץ בחום

מוצר חובה נוסף במהלך הבישולים והאפייה הוא "סנו סושי - נייר אפייה טבעי" העשוי מחומרים מן הצומח, עבה ואיכותי במיוחד. ללא חומרים ממוחזרים, עשוי 100% תאית נקייה.

בחבילת נייר אפייה יש שתי רעות חולות: האחת היא חוסר היכולת לשלוף נייר אחד בלי ש"יגרור" אחריו חברים נוספים ושנייה היא החבילה שנקרעת ולא נוחה לסגירה ולאריזה ועל שתיהן נותן המוצר מענה מושלם.

לשקית האריזה של "סנו סושי - נייר אפייה טבעי", פס סגירה חוזר לשימוש נוח ושמירה על ניקיון תכולת המוצר. כאשר דפי הנייר נשלפים בקלות אחד אחד. בנוסף לכך הוא מאושר למגע במזון וניתן לשימוש בחום של עד 220 מעלות צלזיוס. מומלץ בחום...

נצמד בגדול

אחרי שסיימנו לבשל ולאפות, ניצב בפנינו אחד הפרויקטים המתישים הלא הוא אריזת המאכלים בניילון נצמד בדרכם למקרר. תחילה אנו מתקשים למצוא את קצה יריעת הניילון, לאחר מכן אנו צריכים לפתח כישרון על טבעי לעטוף הכל בבת אחת, כי גם אחרי שכבר ציפינו את תבנית הלביבות, אנחנו מגלים פירצה באגף הימני של התבנית וכי כל הניילון שקע לבפנים אחרי שנהרס לו הוואקום, מה שמאלץ אותנו לעשות סיבוב נוסף של עטיפה.

עם "סנו סושי - ניילון נצמד+ רחב במיוחד ברוחב 45 ס"מ" – מצב כזה פשוט לא מתרחש והוא מאפשר לעטוף הכל בקלות ובפעולה אחת.

ב"סנו סושי - ניילון נצמד+"  יריעת ניילון רחבה במיוחד שנמתחת ונצמדת מעולה ועוטפת הכל בסיבוב אחד ואוטמת מושלם ללא מאמץ. יכולת האיטום הגבוהה מסייעת להתפחה של בצק והוא מעולה לבצק של סופגניות, שזקוק להתפחה מרובה.

במוצר ישנו גם סכין הזזה לחיתוך קל ונוח, ללא
PVC והוא אף מתאים לשימוש במיקרוגל.

פתרון מבריק

לכל מסיבת חנוכה יש מוצאי מסיבת חנוכה… ערימת הכלים שממתינה לנו בסוף היום, יכולה לייאש בפרט כשאנו נלחמים מול לכלוך של שמן שרוף שמסרב לרדת. לשם כך אני רוצה להמליץ לכם על מוצר מדהים שמספק תוצאות נהדרות - "סנו סושי ספוג הפלא נירוסטה" שמסייע להסיר לכלוך ושומן שרוף בקלות ובמהירות! שימוש קצר בספוג הבריק אצלי את כל הכלים.

מאז שהתחלתי להשתמש במוצרים אלו, העבודה במטבח נעשתה פשוטה יותר וקלה יותר והם חוסכים לי זמן רב. ממליצה גם לכם ליהנות מכל הטוב שהם מקנים. מאחלת לכולם חג חנוכה שמח, עם הכנות קלות...

לקבלת טיפים ורעיונות לחנוכה וכן לשאר ימות השנה, היכנסו למתחם 'לכל רגע במטבח'>>

סנו לביבות סופגניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד