כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"מנסה להתחנף, לסכסך ולייצר כותרות"

תעלומה בליכוד: לאן נעלם חבר הכנסת? לא עונה לשיחות והודעות

סוער בליכוד סביב היעלמותו של חבר הכנסת דני דנון מההצבעות בכנסת חרף ההוראה הברורה שאין קיזוזים עד להקמת הממשלה. אחרי שעות הגיב דנון בטוויטר וספג מתקפה מחברו למפלגה יואב קיש: "אתה לא מקוזז וכל אמירה אחרת היא שקר. תגיע עכשיו לכנסת"

דני דנון עם ניר ברקת במליאה
דני דנון עם ניר ברקת במליאה צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

אירוע מתגלגל בליכוד סביב חבר הכנסת אחד. מדובר בשר המדע לשעבר, שגריר ישראל לשעבר באו"ם חבר הכנסת דני דנון שהחליט על דעת עצמו לא להגיע להצבעות בכנסת וזאת למרות ההוראה הברורה שאין קיזוזים והנוכחות בהצבעות הינה חובה.

דנון לא היה מהבוקר בהצבעות, ניתק מגע ולא עונה לטלפונים ולהודעות מטעם הסיעה. בסביבת דנון טענו שהוא מקוזז ועדכן את הגורמים הרלוונטיים. אך בליכוד הגיבו שלא מכירים קיזוז שכזה. היו גם מי שהעלו הערכה כי דנון מאוכזב מכך שלא ימונה לבסוף לתפקיד יו"ר הכנסת ואפשר שגם לא יכהן בתפקיד שר ולכן בחר לעשות דין לעצמו.

דני דנון השבוע בכנסת עם דוד ביטן | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

אחרי שעות רבות שהוא ואנשי לשכתו לא הגיבו להודעות ולטלפונים צייץ ח"כ דני דנון בטוויטר וכתב: "אני מציע לכולם להירגע. בדיוק כמו חכי"ם אחרים בליכוד ובמפלגות אחרות שהתקזזו היום ואתמול גם אני התקזזתי היום. כל מי שמנסה להתחנף, לסכסך ולייצר כותרות מומלץ שיישתה כוס מים ויירגע".

ח"כ יואב קיש מ'הליכוד' שמונה לאחראי על הליכי החקיקה הנוכחיים לקראת הקמת הממשלה זעם על כך והגיב לו גם הוא בטוויטר: "דני ‎דנון, אני מבין שבחרת לקיים דיון בטויטר. אתה יודע שאין קיזוזים היום. בחרת לא לענות לשיחות ולהודעות ממני ומעובדי הסיעה. אתה לא מקוזז וכל אמירה אחרת היא שקר. תגיע עכשיו לכנסת. להערכתי ההצבעה תהיה עוד שלוש שעות. אם אתה צמא תשתה מים בדרך".

ח"כ יואב קיש המשיך ותקף: "כל הקואליציה פה כולל רה"מ נתניהו. ערב לא קל עם פיליבסטר של האופוזיציה העתידית. הבנתי שבחרת לבלות בחו"ל במקום להיות בכנסת. צר לי שזו היתה בחירתך. שתהיה לך שבת שלום".

ח"כ יואב קיש | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת.

מוקדם יותר היום דווח כי ח"כ קיש שלח הודעה בקבוצה של הוועדה המסדרת ומחק: "מבקש מכל מי שיש לו קשר עם ח"כ דני דנון לנסות לשכנע אותו לבוא לכנסת. דנון בחר להתעלם משיחות רבות והודעות רבות מעובדי הסיעה ולא מגיע להצבעה. צר לי מאד על התנהלותו זו".

לדברי העיתונאי עמית סגל, דני דנון התקזז עם ח"כ שרן השכל ממפלגתו של גדעון סער בלי להודיע. בליכוד מנסים לברר אם הוא בחו"ל בדיוק בשבוע הכי קריטי לקואליציה המתהווה.

יואב קיש קיזוז דני דנון הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד