כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הפגנות בשלושה מוקדים ברחבי הארץ

תיעוד: מאה שערים שוב סוערת על רקע המעצר

גם הערב הפרות סדר ועימותים קשים של הקנאים ברחוב יחזקאל בירושלים לקראת הדיון ביום ראשון על המשך מעצרו של החשוד בהצתת חנות הסלולר | גם בבית שמש הפגינו קנאים, שם נעצרו שניים. בבני ברק הפגין 'הפלג הירושלמי' על מעצר אברך המשויך להם

תיעוד: מאה שערים שוב סוערת על רקע המעצר
מהומות במאה שערים צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים

למרות הפרות הסדר הקשות שהתרחשו אמש ברחוב יחזקאל בעיר וכמעט יצאו משליטה כשאוטובוס ציבורי נחסם במאה שערים והשוטרים שלפו נשק כשהותקפו, גם הערב (חמישי) שוב עימותים קשים הכוללים השלכת חפצים, נזקים ועצורים.

לקראת השעה 21:00 בערב, התאספו קנאי ירושלים בסמוך לבית המדרש סאטמר ברחוב יואל, שם הושמעו דברי מחאה על המשך מעצרו של תושב בית שמש החשוד בהצתת חנות הסלולר לפני כחודשים בשכונת גאולה, לאחר מכן מאות מפגינים יצאו לרחוב יחזקאל הסמוך וחסמו את הכביש כשחלקם נשכבו על הקרקע.

כוחות משטרה גדולים בפיקודו של מפקד תחנת לב הבירה שלומי טובול, פעלו במקום בניסיון לפזר את המפגינים ולפתוח את הציר, אלא שאז הושלכו אבנים וחפצים לעבר השוטרים, כשניידת אחת ניזוקה. נכון לשעה זו נעצר מפגין אחד.

גם בעיר בית שמש התרחשו הערב הפרות סדר של הפלגים הקנאים בגין המשך מעצרו של החשוד בהצתת חנות הסלולר ולקראת הדיון בבית המשפט ביום ראשון על המשך מעצרו, שניים מהמפגינים נעצרו.

בנוסף גם אנשי הפלג הירושלמי יצאו הערב (חמישי) להפגין על כביש 4 הסמוך לבני ברק, על מעצרו של אברך המשויך אליהם שלא הסדיר את מעמדו כבן ישיבה, הכביש נחסם לזמן מה ובהמשך נפתח לתנועה אחרי פעילות המשטרה, שניים מהמפגינים נעצרו.

שכונת מאה שערים מעצר עריק הפגנה ירושלים הפגנה סוערת הפגנה בבר אילן הפגנה בבני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד