כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
המגישה נדהמה

סגן השר באמירה מקוממת: החרדים יותר איום מהאיראנים

"יש פה איום קיומי שלם על מדינת ישראל שהוא יותר גדול מכל צבאות ערב". כך אמר אמש סגן השר לשעבר אביר קארה בראיון לערוץ 14 לתדהמת המגישה 

סגן השר באמירה מקוממת: החרדים יותר איום מהאיראנים
אביר קארה צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

סגן השר במשרד ראש הממשלה לשעבר ממפלגת 'ימינה' אביר קארה שנותר מחוץ לכנסת טוען שמפלגת 'יהדות התורה' היא האיום הקיומי למדינת ישראל: "יש פה איום קיומי שלם על מדינת ישראל שהוא יותר גדול מכל צבאות ערב. אנשים שמקבלים חינוך של מדינת שלישי, לא יוכלו להשתלב בשוק התעסוקה ובצבא". כך אמר בראיון לנווה דרומי באולפן 'ערוץ 14'.

"יהדות התורה הכי המסוכנת. כן כן ממש. הם איום קיומי יותר גדול מאיראן". מאוחר יותר בעקבות ביקורת ברשתות החברתיות, פרסם הבהרה שבה כתב: "חשוב לדייק האיום הכלכלי הקיומי הוא לא החרדים, אלא העדר לימודי יסוד ומערכת חינוך של עולם-3 שלא מכינה אותם לשוק העבודה המודרני לשילוב ולנשיאה משותפת בנטל. מדינת ישראל זקוקה לצבא וכלכלה של עולם ראשון כדי לשרוד בשכונה שלנו, דברים שלא יקרו עם ציבור שלם שמקבל חינוך של עולם שלישי".

גולש בשם אלחנן לייבוביץ הגיב לקארה וכתב לו: "צודק, בקצב הזה עוד 50 שנה לא יהיה כאן צבא (כי הם היו רוב ולא היתגייסו) ולא מדינה (כי לא ישלמו מיסים)".

בתגובה כתב לו סגן השר לשעבר: "האיום כבר מתממש ואם לא נטפל עכשיו ב - 5 השנים הקרובות זה כנראה יעבור לנקודה שיהיה אולי בלתי אפשרי לתקן. זמנים קריטים!". כך קארה.

אביר קארה איום איראני איום חרדי איום קיומי החרדים ערוץ 14

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 66 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד