ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
חוזה שחורות

פוטין בונה צבא חלש של 200,000 חיילים בעומק רוסיה

ולרי זלוז'ני, ראש הכוחות המזוינים של אוקראינה, מאמין שפוטין בונה צבא חדש של 200,000 איש אי שם עמוק בתוך רוסיה. הצבא החדש מתוכנן לתקוף פעם נוספת את קייב אולי בינואר הקרוב. עם 300 טנקים, 600 כלי רכב משוריינים ו-500 טילי הוביצרים

פוטין בונה צבא חלש של 200,000 חיילים בעומק רוסיה
מלחמת אוקראינה צילום: משרד ההגנה האוקראיני

רוסיה בונה צבא חדש של 200,000 איש למתקפה שנייה על קייב בירת אוקראינה שעשויה להתחיל בעוד מספר שבועות, כך הזהיר הגנרל העליון של אוקראינה. ולרי זלוז'ני, ראש הכוחות המזוינים של אוקראינה, מאמין שולדימיר פוטין הופך את אנשיו החדשים שגויסו לצבא חדש אי שם עמוק בתוך רוסיה, אותם הוא ישלח להתקפות חדשות על אוקראינה.

כאשר פוטין פלש לראשונה לאוקראינה בפברואר,הוא עשה זאת עם כוח של כ-175,000 איש. אם הגנרל זלוז'ני צודק, צבא גדול עוד יותר כבר בדרך. "רוסיה מכינה משאבים חדשים, 100 אחוז", הוא אמר ל'אקונומיסט'. "עלינו להתכונן למלחמה החדשה שעשויה להתחיל בפברואר, במקרה הטוב במרץ, ובמקרה הרע בסוף ינואר".

"זה אולי מתחיל לא בדונבאס, אבל לכיוון קייב, מבלארוס, אני לא שולל גם את הכיוון הדרומי קרים, הרוסים מכינים כ-200,000 חיילים טריים. אין לי ספק שהם יעשו עוד נסיון בקייב".

הוא הדגיש כי בעוד שהצבא החדש של רוסיה יהיה בגודל דומה לזה שתקף בפברואר, הוא לא יהיה באותה איכות. רוב הציוד והתחמושת הטובים ביותר שלה נוצלו, ורוב החיילים והמפקדים המיומנים ביותר שלה נהרגו.תאבל, אמר הגנרל זלוז'ני, אין שום סימן לכך שמוסקבה מוכנה לוותר על משימתה להשתלט על ארצו, והוא מאמין שהרוסים ימשיכו להילחם עד שהמשאבים שלהם ייגמרו.

מלחמת אוקראינה רוסיה חיילים ולדימיר פוטין קייב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד